„Omnitel“ verslo modelis randa pasekėjų?

„Omnitel“ lietuviškas „verslo planas“, atrodo sulaukė ne tik plataus nušvietimo ir audringų diskusijų, bet ir pasekėjų…

Štai, pavyzdžiui, toks sporto klubas „Impuls“ Vilniuje, Savanorių gatvėje.

Susitinku šiandien rytą kolegę – visa pikta, nes vakar norėjo kaip įprastai „Impulso“ baseine paplaukioti.

Nuėjo, kaip visada, vakare ir sužinojo naujieną.

Ne, vandens iš baseino neišleido, tačiau, pasirodo, jog nuo šiol norint apsilankyti baseine, reikia prieš tai būtinai apsilankyti treniruoklių salėje.

Ta salė dirba iki 20 val., o baseinas – iki 22 val. Nepaisant to, atėjus 19.50 val., vis tiek siūloma įsigyti „kompleksą“. Tai yra, treniruoklių salę ir baseiną. O vien į baseiną – negalima.

Atrodytų viskas puiku, kaip ir „Omintel“ atveju – siūloma daugiau nei galėjai gauti anksčiau.

Tik štai viena smulkmena – baseino kaina, pasak kolegės, būdavo 28 litai, o „komplekso“ kaina – 38 litai.  

Įdomus tas „lietuviškas“ verslas… galvoja apie viską, tačiau pamiršta vieną labai svarbų dalyką – reputaciją.

Suprantu, kad šiandien svarbiausia yra išgyventi, tačiau sunkmetis juk anksčiau ar vėliau baigsis…

Ar visi galvoja, kad per tą laiką visi viską pamirš, įskaitant ir tai, kad reputacija svarbu.

(3 balsų, vidurkis: 4,33 iš 5)
Loading...