Euromedia 2009: bloggeriams dar reikia pasitempti…

Ką tik grįžau iš „Euromedia 2009“ apdovanojimų…

Buvo smagu, o triufeliai išeinantiems – pasakiško skonio:)

Sveikinimai Rytui Staseliui ir Vijai Pakalkaitei – jie abu tikrai nusipelnė tų kompiuterių gražiose rankinėse. Be jokių abejonių.

Sveikinimai Liudui ir Vlijai iš FM99 – jie nebuvo pirmi, bet kelionė į Briuselį irgi neblogai:) O dar gerai, kad gali su draugais knygomis pasidalyti:)

Sveikinimai ir visiems kitiems, kurie buvo nominuoti ir laimėjo.

… o bloggeriai liko ant ledo… Komisija nusprendė jų nevertinti, nes pateikti darbai buvo silpni…

Nors buvau tarp nominantų, pripažįstu, kad sprendimas buvo teisingas: tinklaraščiuose dar esame iš esmės provincija.

Matome tik save, kartais – save kitų kontekste, tačiau labai labai retai kontekstą, kuriame mes tik maža dalis.

Ką gi, kaip sakoma, yra kur tobulėti.

Juo labiau, kad ne vien tik bloggeriai buvo „nuskriausti“… Televizininkai irgi liko su pačiūžomis…:)

Tikiuosi, kad kitąmet „Eurotinklius“ bus. Ir kad bus, iš ko rinktis.

O šiaip tai gerai, kad tokie renginiai vyksta.  Labai gera proga pagalvoti ir, be abejonės, puiki proga pabendrauti su kolegomis.

Ačiū tiems, kas juos sugalvoja ir įgyvendina.

(3 balsų, vidurkis: 4.33 iš 5)
Loading...
  • Benedikta Vaivadaitė

    Jūs vistiek mums geriausias bloggeris, nebūtini tie apdovanojimai… :) O šiaip keista, kad komisija nusprendė nevertinti tinklininkų, nes jau atrodo, kad yra gerų.

    • Quantum

      Nekalbėkite už visus :)

    • Berge

      Benedikta, o gal galėtumėte iš draugiškumo pavardinti, ką laikote neblogais blogeriais. Smalsu ir galbūt bus naudinga.

  • Quantum

    Nors ir sutinku, kad Lietuvos blogosfera yra provincija (sakyčiau netgi kaimas), bet nesutikčiau, kad nėra tokių blog’ų, kurie net neverti vertinimo.
    Kurie blog’ai buvo pateikti vertinimui ir kas juos teikė?

    p.s. Kur galima pasiskaityti apie šį renginį?

    • Quantum, spėju, kad ryt Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje tinklapyje bus info. Kurie blogai buvo pateikti, nežinau, bet spėju, kad be maniškio, galėjo būti Č.Iškausko, gal dar Liutauro..

      Benedikta – ačiū už gerus žodžius. Ir tikrai nesu aš geriausias.

      Bet kompiuteris būtų ne pro šalį, sūnaus jau beveik sulūžęs…:)

      Cha-cha, taip ir matau, kaip kai kas rankas trina ir puls cituoti:)

  • A.G.

    Manau, kad iki kaimo ir būtų neįkandama… va tą strykt pastrykt (kaip tuose naujuose tiatruose) – su mandrom citatom, kažkokiomis keverzonėmis (turiu omenyje ornamentiką visokią…), negi sunku… kad įtikti „madai“… va paprastumas (ne prastumas) nežnau kam ir „įkandamas“… žinoma, vilniečiams ir kauniečiams sunkiau, bet tikiu, kad yra genijų…
    Taigi, už paprastumą..

  • Lina

    Politika, reklama, IT – tik tai atspindi musu blogosfera. Zmogus, norintis pasiskaityti bloga (butent blogo isreiksta subjektyvu ivykiu sioje sferoje vertinima, o ne rimta mokslini straipsni) apie kultura, istorija, pavelda verciamas eiti i alfas, lrytus ir pan., kur reikia atsirinkti ar pateikiama informacija yra patikima (zodziu, reikia paciam „kramtyti“ ir kurti ta subjentyvia nuomone). Suprantu, kad rasyti apie siuos dalykus nepelninga, nenaudinga, kris blogo lankomumas ir pan., taciau ahoj, ir tokiu blogu veikla turetu buti.

  • Arūnas

    Pritariu gerbiamo Račo minčiai: „Matome tik save, kartais – save kitų kontekste, tačiau labai labai retai kontekstą“ visu 100 procentų. Tačiau nepykite gerbiamas Račai – perskaitau jūsų straipsnį – ir dažniausiai nerandu argumentų prieštarauti Jūsų nuomonei, nes jai vėl gi dažniausiai pritariu… O štai perskaitau gerbiamo Valentino komentarą-kitą, tai net „žarnos apsiverčia“ kartais… Tikriausiai kitas kuris „blogo“ lankytojas paprasčiausiai paskaito Valentino komentarus ir tik nusijuokia iš paties pagrindinio, todėl dažniausiai ir vartojamo Valentino argumento: „AŠ TAIP MANAU – IR TAŠKAS, O JEI IR NUSIŠNEKĖJAU TRUPUTĮ, TAI ROMAS PATAISYS, KĄ AŠ IŠ TIKRŲJŲ GALVOJU IR IŠ TIKRŲJŲ NORĖJAU PASAKYTI“, tai man,gerbiamieji, pagalvojus, jog šis žmogus svajoja ateityje tapti Premjeru, ar Prezidentu – TIKRAI JUOKAS NEIMA…
    Jau turbūt daug kas pastebėjote, kad mūsų su Valentinu „pasikandžiojimai“ nutolo nuo Račo temų nagrinėjimo ir perėjo į „asmeninį lygmenį“, tad manau laikas pažiūrėti tiesai į akis ir atvirai pripažinti šį faktą.
    Tačiau vėl gi – aš šioje situacijoje nematau nieko blogo. Save aš priskiriu TAUTAI, KURI PASTATYTA Į POZICIJĄ IR „DAROMA“ (argumentai šiam teiginiui pagrįsti: mano automobilio metai, kaip minėjau 1988, bei apie tai, kad gyvenu nuo atlyginimo iki atlyginimo su trumpalaikiais sąskaitų apmokėjimo pavėlavimais bei trumpalaikėmis (labai laukiu, kada atlyginimas „įkris“ į kortelę) „skylutėmis“ kreditinėje, o poną Valentiną laikau atstovu „ANŲ“, arba kitais žodiais tariant TŲ – KITŲ. Vėl lyg ir neaiškiai gavosi. Pabandysiu dar kartą paaiškinti: TŲ KITŲ, KURIE JAU NEBE TAUTA… TŲ, KURIE AUKŠČIAU UŽ TAUTĄ… TŲ, KURIE NIEKAM NEPRIVALO ATSISKAITYTI (negi atsiskaitinėsi tam, kuris žemiau už tave? – manau, kad net klausimo formuluotė yra kvaila)… TŲ, KURIE NEPAŽEIDŽIA ĮSTATYMŲ, NES PATYS TUOS ĮSTATYMUS (suprask – sau patogius) IR KURIA.
    Taigi, nuo šiol skaitysiu ne tik savo komentarus, kaip gerbiamas Valentinas kartą išsireiškė (reikia pripažinti „karčią tiesą“ – permetu akimis savo komentarą prieš paspausdamas „SIŲSTI“, nes labai jau akis bado „gramatinis jovalas“, jei pamirštu tai padaryti), bet labai didelį dėmesį skirsiu būtent kitų Račo blogo lankytojų mintims, o Valentino – TAI JAU YPAČČČČČČČČ…
    P.S. Nuo šiol atidarau rubriką „KARTĄ VALENTINAS PASAKĖ“, kurioje net pasistengsiu jūsų labai „neužversti“ savo demagoginiais išvedžiojimais, o daugiau naudosiu Copy-Paste metodą (kam patinka mano demagoginiai išvedžiojimai – irgi nenusiminkite: kaipgi be demagogijų išsiversi, jei anot Valentino – MES VISI DEMAGOGAI, TIK JIS VIENAS NE). Šovė į galvą mintis, kuria skubu pasidalinti, kol nepamiršau: jeigu Valentinas, kaip jis pats sakė yra tik personažas, reiškiantis kažkieno nuomonę (aš tik taip galiu suprasti jo išsakytą mintį: „Valentinas yra personažas, lėlė nieko bendro neturinti su realiu žmogumi maigančiu maigyklę“), tai turbūt jis reiškia nuomonę TŲ – ANŲ, kuriems priklauso, arba labai nori priklausyti. O štai ir pati mintis: Įdomu, kokius klausimus žurnalistai užduotų pvz. Premjerui, jei jis IŠ „AUKŠTOS TRIBŪNOS“ PASAKYTŲ: „JŪS, TAUTA, ESATE VISI DEMAGOGAI, TIK MES – VYRIAUSYBĖ – NE! Greičiausiai nieko premjerui ir netektų aiškintis, nes būtų į pirmą planą „išstumtas“ premjero patarėjas, kuris privalėtų tautai išaiškinti: „ką iš tikrųjų premjeras galvojo ir net ką iš tikrųjų premjeras pasakė… tik va bėda, kad visi kiti yra kavailiai ir ne taip suprato (pamąstykite, romai, prieš eidamas dirbti patarėju pas Valentiną, oi pamąstykite…)
    P.S. Ponas Račai, jeigu galvojate, kad aš daugokai sau leidžiu, skelbdamas rubrikas jūsų bloge, nes temas ir rubrikas Račo bloge galite skelbti tik Jūs, tai aš pasistengsiu nelaužyti tvarkas. Nors bet tačiau visgi tokiu atveju manau reikės pasinaudoti Anarchisto pasiūlymu ir atidaryti savo (O GAL GERIAU TAUTOS?) blogą, kuriame tauta galės išsakyti savo nuomonę (nevartodama necenzūrinių žodžių, žinoma) apie TUOS – ANUOS, KURIE JAU YRA NE TAUTA.

    • Valentinas

      Mielas Arūnai, linkiu sėkmės. Džiaugiuosi, kad pagal radai tikrai prasmingą ir visuomenei naudingą veiklą. Esu pasiruošęs mokytis iš tavęs demagogijos ir melo meno. Kaip ten sako, jei šimtą kartą pakartoji melą jis tampa tiesa?
      Taigi pirmasis tavo melas kurį kartoji jau daug kartų:
      MES VISI DEMAGOGAI, TIK JIS VIENAS NE (ta prasme Valentinas ne)
      Išklausyk teisybę Arūnai. Valentinas visų demagogais nevadina. Valentinas demagogu vadina Tamstą. Tai, kad Tamsta savo vertinimus priima kaip kaltinimus visai tautai, daug pasako apie tavo požiūrį į save. Su tuo ir sveikinu. Svarbiausia mylėti save.
      Nekantraudamas laukiu ir toliau Valentino demaskavimo perliukų :)

      • Marius

        jop, pritariu Valentinui. Ir kaži kodėl galvoju, kad daugelis šio blogo lankytojų Arūno komentarų paprasčiausiai nebeskaito…

        • nerijus

          Kaip ir Valentino…Dėja.

  • Arūnas

    O štai ir „pirma kregždutė“ į mano jau minėtą rubriką. Be to – dar ir labai „šviežia“, net Valentinas negalės pasakyti, kad „vakarykštė diena“:
    Valentinas
    Kovas 31, 2009 9:19 ryte | Nuoroda | Atsakyti
    „Pasirodo, kad konstitucinio seimo…
    P.S. Suprantu, gerbiamas Valentinai, kad tai tik gramatinis liapsusas – kam nepasitaiko… Tačiau, kaip žmogus, kuris svajoja tapti Premjeru, ar Prezidentu, gal turėtumėte „permesti akimis“ savo mintį, prieš paleisdamas į eterį. Nors ką aš čia dabar sau leidžiu… vėl Jus mokau… ATSIPRAŠAU.

    • Valentinas

      Džiaugiuosi, kad rytas tau prasidėjo vaisingai : )

      • nerijus

        Gal reikėjo kunigėlio ir švęsto vandens..? Kas ten žino, gal ir būtų padėję..? :)

    • nerijus

      Kaip žinia, KT remiasi tik dvasiomis, tai gal tada ir teisingai pavadintas Seimas- KS, nes po rinkimų, ten tik dvasios ir gyvena. Bandė juos pravaikyti sausio 16 d., bet dvasios laikosi…

  • Arūnas

    Surasiu, būtinai surasiu tą jūsų išsakytą mintį, kurią anot jūsų aš iškraipau. Gal kiek mažiau rašysiu, nes teks knaisiotis, ieškant „perliukų“, o tai, kaip žinia, užima laiko, bet TĄ jūsų mintį – būtinai surasiu.
    P.S. Suprantu, kad šiandien jums labai tinkama proga švęsti, tačiau „nepadauginkite“ darbo vietoje, ypač jei jūs valstybės tarnautojas, pareigūnas, ar dar bala žino kas… (aš nepataisomas – ir vėl jus mokau… Kaip visada – ATSIPRAŠAU)

    • Valentinas

      Atsiprašymą priimu. Juk galų gale užsiiminėji tikrai reikalingu ir prasmingu visuomenei darbu. Čia netgi ATPK 35 straipsnį gali pamiršti.

      • Arūnas

        Gerbiamas valentinai, viskas tik dėl ATPK 35 straipsnio. Kaip jau daugelis pastebėjo – daugiau nelabai net ir turiu ką pasakyti. Tačiau, jei DG korupciją įvardija, kaip pagrindinę, ar didžiausią (tikslios formuluotės nebeprisimenu) Lietuvos nelaimę (gal problemą), o aš korupciją tiesiogiai sieju su ATPK 35 str. tai manau, kad net ir turėdamas vienintelę mintį, privalau ją retkarčiais išsakyti.
        P.S. Ačiū, Valentinai už ATPK 35 str. reklamą. Gal net ir romas dabar su šiuo straipsniu susipažins bei neberašys, kad dar galima ką nors Lietuvoje nubausti, vadovaujantis įstatymais. Dar kartą ačiū už reklamą.

  • Musė

    Man įdomu, ar tik aš viena pastebėjau, kad pritrūkus konstruktyvių argumentų pradedamos taisyti stiliaus arba gramatinės klaidos?

    • Marius

      nu nevisai taip, dar yra prisimenama: kur dirbi, kokiai partijai priklausai, kokios tavo pažiūros į homoseksualus, kas yra tavo tevai, senoliai, kokį alų mėgsti, kokios krepšinio ar futbolo komandos fanas esi ir tt. :)

    • Valentinas

      Muse, matai kokio dėmesio sulaukiau?:) Pats paksas pavydėtų. Ups, Arūnai! paksas parašiau iš mažosios. Greitai dėk į savo skyrelį.

  • Pingback: Kada bus akredituotas pirmas tinklaraštininkas? : Liutauro komentarai()

  • Musė

    Aš tai visą rytą mąstau – jeigu Valentinas yra aukščiau už tautą, o Arūnas yra tauta, pastatyta į poziciją, tai kurioje vietoje esu aš? :)

    • nerijus

      Esi ten ,kur ir visi vabzdžiai…

    • Musė

      Ta prasme, Arūnai, kaip tu pats save vertini, į kokią poziciją pats save pastatai, tą ir turi. Niekas nieko nepastato. Jei tu pats jautiesi kaip „daroma“ tauta, tai čia yra tavo problema, o ne Valentino ar V. Adamkaus. Nes toli gražu ne visi taip jaučiasi, ir pajamos čia ne prie ko.

      Nesistebiu, kad tau patinka gelbėtojas Paksas – jis patinka visiems nuskriaustiesiems, kuriuos nuolatos skriaudžia visas pasaulis – korumpuoti politikai, maxima, leo, teo ir t.t. Ateis Paksas ir atėmęs iš valentinų atiduos arūnams :))

      • Arūnas

        Nemanau, gerbiama Muse, kad turi valdyti „arūnai“. Jei ateis Paksas ir atėmęs iš valentinų atiduos valdžią arūnams, kaip pats sakote – bus labai blogai. „arūnai“ jau nemažai pavaldė ir Rusijoje, ir Lietuvoje, kai Lietuva dar vadinosi Lietuvos TSR, bei kitose TSRS respublikose. Kaip sugeba valdyti „arūnai“ mes jau matėme, tad gal klaidų ir nebekartokime. Gal geriau atiduokime valdžią „povilioniams“ ir „ozolams“, o ne naujai atsiradusiems „valentinams“, bei visokiems AMB, kurie dar visai neseniai buvo labai dideli „arūnai“, tačiau jei jiems dabar tai pasakysi į akis – teisinė sistema, kuri Lietuvoje, mano manymu neveika, taip kaip turi veikti, staiga ims ir stebuklingu būdu suveiks…
        Neatiduokime valdžios „arūnams“, oi neatiduokime… Ir jei Paksas to tikrai siekia, tai Lietuvai labai pasisekė, kad jis to savo siekimo nespėjo įgyvendinti. Tačiau, gerbiama Muse, ar jums neatrodo, kad jūs kartojate tuos pačius kaltinimus, kuriuos dar visai neseniai aptarinėjome?

        • Valentinas

          Mielas Arūnai,
          Primenu tamstai, kad valdžia yra neatiduodama, o renkama. Ką išrinkome tą ir turime. Tiek Ozolas, tiek Arūnas turi visas galimybes eiti į valdžią. Valentinas tiesa, neis, nes Valentinas yra lėlė, personažas, o juk niekas nenori, kad valdžioje būtų lėlė ar ne Arūnai? Užtenka jau paksas pasėdėjo ir (ech sunku pripažinti) Adamkus.
          Beje, sugretindamas Valentiną su AMB galėtum ir įžeisti, jei Valentinas būtų įžeidus. Laimei, Valentinui nesvetimos krikšioniškos vertybės, o ypač meilė artimui, net jei tas artimas ir truputėlį trenktas. Ar radai ką nors savo skyreliui Arūnai :)

          • Arūnas

            Gerbiamas valentinai, džiugu, kad jūs randate laiko savo sąžinei. Tačiau, drįst teigti, kad jūs komentarus skaitote neatidžiai:
            a) Valdžias pradėjo dalinti Musė: „Ateis Paksas ir atėmęs iš valentinų atiduos arūnams :))“, o aš tik pratęsiu jo mintį (tad gal rinkimų procedūrų aiškinimas ne tuo adresu),
            b) Jūsų replika: „Beje, sugretindamas Valentiną su AMB galėtum ir įžeisti“ yra nekorektiška, nes cituoju:
            „visokiems AMB, kurie dar visai neseniai buvo labai dideli “arūnai”. Kaip matote, aš ne gretinu, o priešpastatau.
            P.S. Šį kartą neteigsiu, kad jūs demagogas, viską apverčiantis „nuo kojų ant galvos“, o jūsų nusišnekėjimą priskirsiu paprasčiausiam neapdairumui.

          • Valentinas

            o ne naujai atsiradusiems “valentinams”, bei visokiems AMB,
            Arūnai, na paskaityk pagaliau ką pats rašai, nes atrodai apgailėtinai. šiaip abu atrodome apgailėtinai, bet Valentinui tai dzin, nes jis personažas, lėlė. Bet tu Arūnai juk ne lėlė ar ne? Gal netgi laikai save protingumi žmogumi?
            Klausimai yra retoriniai, gali neatsakinėti. :)

  • Arūnas

    Na, kol neturiu konstruktyvių minčių, o beieškodamas TOS Valentino išsakytos minties, radau kitą (kuriai tarp kitko pritariu visu 100 proc), todė skubu pasidalinti:
    Valentinas
    Kovas 29, 2009 3:34 vakare | Nuoroda
    Arūnai, suprantu, kad tau norisi drakės vardan drakės. Bet pabandyk, kiek tau pavyksta įsigilinti ir suprasti Auksinio kardo žodžius. Kardas atsakė tau visiškai aiškiai ir teisingai – seimas yra visuomenės atspindys ir mes turime tokį seimą, kokio nusipelnėme. Štai tu bariesi, kad seimūnai blogai dirba, yra korumpuoti ir panašiai. Bet suprask Arūnai, kad daugumas seimo narių yra lygiai tokie pat kaip ir tu. Mąsto pakankamai primityviai, pasaulį dalina į juodą ir baltą, vadovaujasi savo interesais, yra įsitikinę, kad jie ir tik jie teisūs, kaltina kitus vadovaudamiesi gandais, neturėdami argumentų arba šiaip fantazuoja ir išvedžioja visokius paistalus…
    P.S. Dėkoju, Muse, už pastabą. Stiliaus arba gramatinių klaidų nebetaisysiu. Gal net kurį laiką susilaikysiu nuo savo minčių dėliojimo bei Copy-Paste. Palauksiu ką tauta atsakys į mano MANIFESTĄ. Jei išaiškės, kad aš pasiklydau ir kovoju su vėjo malūnais, tikrai nebeužiminėsiu tiek daug vietos Račo bloge.
    Post Post Scriptum. Tai, ką parašiau prieš tai buvusiame sakinyje, tikrai neliečia TOS Valentino minties. Kai ją rasiu Copy-Paste pagalba ji bus iš karto patalpinta. Atleiskite, bet kurį laiką įnirtingai „knisiuosi“, ieškodamas TO „perliuko“.

    • Valentinas

      Štai skaitau šitai ir galvoju, gal Arūną įskaudino mano žodžiai? Gal aš per įžūliai su juo bendravau? Arūnai, pripažįstu, kad nevisai korektiškai kartais į tave kreipdavausi, taip pat ir į nerijų. Visus kitus šiame bloge myliu. Kai pagalvoju, tai myliu net ir Arūną su Nerijumi. Todėl Arūnai, jei jautiesi įskaudintas tikrai atsiprašau. Kai dar geriau pagalvoju, gal Arūnas yra lemtinga Valentino antitezė? Ir susilies Valentinas su Arūnu dialektinėje sintezėje :)
      Laukiu naujų „perliukų“

  • nerijus

    Meilė be atsako…
    Valentinas šian iš lovos išlipo „ta koja“…smagu :)

  • Mantaz

    Tai kas, kad esam maža dalis, tai nereiškia, kad turim save matyti kaip mažus…

  • Musė

    Valentinai, anksčiau Nerijus buvo tavo sąžinė, dabar Arūnas. O sąžinės balsas kartais būna tikra rakštis subinėj :)

    • Arūnas

      Ačiū Muse, palinksminai… Nors ir ne koks kvapas toj subinėj, ale kai rakštimi jautiesi, tai Ego truputį pamalonintas.
      Ir jei jau aš kai kurių čia esančių įvardijamas kaip Valentono sąžinė tai drįsiu jį dar kartą pamokyti, nors jau ir ruošiausi to nebedaryti:
      Valentinai, jūs elgiatės kaip mažas kapryzingas vaikas. Štai, kad ir čia: „Ups, Arūnai! paksas parašiau iš mažosios. Greitai dėk į savo skyrelį“. Jei pamatėte savo rašybos klaidą – ištaisykite, o jei tai specialiai darote – manau, kad tai kvaila.
      P.S. Kaip ir nemanau, kad mano mintys visada labai protingos ir, kad aš čia Račo bloge pats protingiausias. Aš esu tik „arūnas“, išsakantis savo mintis (gal ir ne visada vykusias, bet – SAVO) ir MAN PATINKA „PAKANDŽIOTI“ Valentiną (kuris „kažkieno“, kaip jis pats dar visai neseniai teigė) mintis dėlioja.

  • nerijus

    Ir kokia Jūs nekultūringa. Vai vai vai…

    • Musė

      Nerijau, jei norite, galite būti ir mano sąžinės balsu, aš neprieštarauju :))

      • Valentinas

        Iš tikro Muse, tai aš buvau Nerijaus sąžinė, nuolatos prie jo kabinėdavausi, vadindavau visaip negražiai. Taigi dar kartą pamatėme gyvenime, kad viskas gali apsisukti prieš tave. Jei esi rakštis kažkieno subinėj, dar nereiškia, kad tavo subinė saugi. (arūnai, čia tau į skyrelį:)

        • Musė

          Paskutinis sakinys galėtų būti dienos citata :)

          Viskas, Valentinai, einam išsiplaunam burną su muilu, nes žmonės čia subtilūs, jautrūs ir gerai išauklėti.

          • Arūnas

            Muse, kai eisi plautis burnos, tai ir mane pakviesk, ne tik Valentiną. Manau ir iš mano tarpudančių dažnai „išbyra“ nekokį kvapą turinčių minčių. Manau visai linksmai pasišnekučiuotume, besivalydami dantis ir iki tikros „drakės“ mūsų pasišnekučiavimai neprivestų…

  • Valentinas

    Mielas Arūnai, darau tai dėl tavęs ir dėl visos mūsų tautos (atsiprašau, kol kas negalvoju, kad tauta tai tu :)

    35 Administracinės nuobaudos skyrimo terminai

    Administracinė nuobauda gali būti skiriama ne vėliau kaip per šešis mėnesius nuo teisės pažeidimo padarymo dienos, o esant trunkamam teisės pažeidimui, – per šešis mėnesius nuo jo paaiškėjimo dienos. Administracinė nuobauda už šio kodekso dvyliktajame skirsnyje nurodytus pažeidimus, taip pat už 85, 185-2, 193-2, 209, 209-1, 209-2, 209-3, 209-4, 209-5, 209-6, 210, 214-11 straipsniuose numatytus pažeidimus gali būti skiriama ne vėliau kaip per šešis mėnesius nuo pažeidimo nustatymo dienos, jeigu nuo pažeidimo padarymo dienos iki jo nustatymo dienos nėra praėję daugiau kaip vieneri metai. Atsisakius pradėti ikiteisminį tyrimą dėl padarytos nusikalstamos veikos ar skirti Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytą ekonominę sankciją ūkio subjektui, kai padarytas atitinkamas administracinis teisės pažeidimas užtraukia asmeniui administracinę atsakomybę, arba nutraukus baudžiamąjį procesą ar Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytos ekonominės sankcijos skyrimo ūkio subjektui, kai padarytas atitinkamas administracinis teisės pažeidimas užtraukia asmeniui administracinę atsakomybę, procedūrą, arba priėmus išteisinamąjį teismo nuosprendį, jei atsakomybėn traukiamo asmens veiksmuose yra administracinio teisės pažeidimo požymių, administracinė nuobauda gali būti skiriama ne vėliau kaip per du mėnesius nuo sprendimo atsisakyti pradėti ikiteisminį tyrimą dėl padarytos nusikalstamos veikos ar atsisakyti skirti Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytą ekonominę sankciją ūkio subjektui, kai padarytas atitinkamas administracinis teisės pažeidimas užtraukia asmeniui administracinę atsakomybę, arba nuo sprendimo nutraukti baudžiamąjį procesą ar Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytos ekonominės sankcijos skyrimo ūkio subjektui, kai padarytas atitinkamas administracinis teisės pažeidimas užtraukia asmeniui administracinę atsakomybę, procedūrą, arba nuo išteisinamojo teismo nuosprendžio įsiteisėjimo dienos. Jeigu administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo neturi nuolatinės gyvenamosios vietos, ilgam išvykęs ar gyvena užsienyje, ilgai serga arba kai dėl pažeidimo tyrimo ar kitų priežasčių negalima spręsti jo administracinės atsakomybės klausimo, šio straipsnio pirmojoje ir antrojoje dalyse nurodyti terminai pratęsiami, bet ne ilgiau kaip vieneriems metams, šį terminą skaičiuojant nuo teisės pažeidimo padarymo ar paaiškėjimo dienos arba nuo sprendimo atsisakyti pradėti ikiteisminį tyrimą dėl padarytos nusikalstamos veikos ar nutraukti baudžiamąjį procesą, ar skirti Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytą ekonominę sankciją ūkio subjektui, kai padarytas atitinkamas administracinis teisės pažeidimas užtraukia asmeniui administracinę atsakomybę, ar nutraukti sankcijos skyrimo procedūrą, arba nuo išteisinamojo teismo nuosprendžio priėmimo dienos. Kai sprendimas skirti Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytą ekonominę sankciją ūkio subjektui, kai padarytas atitinkamas administracinis teisės pažeidimas užtraukia asmeniui administracinę atsakomybę, ar nutraukti sankcijos skyrimo procedūrą panaikinamas teismo tvarka arba pirmosios instancijos teismo nutarimas panaikinamas apeliacine tvarka, šiame straipsnyje nurodyti terminai pradedami skaičiuoti iš naujo nuo teismo ar apeliacinės instancijos sprendimo įsiteisėjimo dienos.

    • Arūnas

      Dar visai neseniai, gerbiamas valentinai, klausėte: „kas tos 184 dienos?“ Dabar jau ir jūs tautą šviečiate (aš irgi nemanau, kad esu TAUTA, tačiau laikau save jos dalimi, kaip beja ir jus, Valentinai, nes tikuosi jūs savo postu dar nesate pakilęs virš tautos, gal tik mintimis kol kas bandote į tą postą atsisisėsti).
      P.S. Visai nerandu laiko „perliuko“ paiškoms. Račo bloge vyksta diskusija, kurią bandau sekti. Kas laukiate „perliuko“, nenusiminkite – tikrai pažado nepamiršau.

  • Arūnas

    Užsiknisęs bandau rasti TĄ „perliuką“, kurį visiems žadėjau. Kol kas dar neradau, bet skaitynėdamas Valentino komentarus randu minčių, su kuriomis visiškai sutinku. Bent jau aš susidarau nuomonę, jog jis nekvailas vaikinas ir, jeigu neliesti jam labai jautrių temų (DG ir Paksas), su juo galima visiškai normaliai diskutuoti. Štai gerbiamo Valentino mintys:
    Valentinas
    Kovas 27, 2009 11:34 ryte | Nuoroda | Atsakyti
    Gintarai, kadangi su visokiais įvaizdžiais ir strategijomis dirbu ne trumpiau nei Mykolas Katkus, galiu pasakyti, kad jei įvaizdis kuriamas nežiūrint kas yra realybėje, visi pinigai būna išmesti į balą. Kirkilo vyriausybės bandymas dažnai pasitaikanti klaida kaip ir versle: pasamdysime brangią reklamos ir VšR agentūrą, jie sukurs mums įvaizdį ir tada bus ledas. Deja visa tai subliūkšta, nes norint pakeisti įvaizdį reikia pasikeisti pačiam.
    bei
    Valentinas
    Kovas 27, 2009 1:18 vakare | Nuoroda
    Mielas bang,
    Manęs niekas nesamdė kurti Lietuvos įvaizdžio strategijos :) Tačiau jei būtų pasamdę, aš būčiau pataręs pradžioje susitvarkyti biudžeto deficitą, pagerinti investicinį klimatą, sutramdyti monopolininkus, pradėti normalų diplomatinį darbą su ES valstybėmis, sumažinti antisemitizmą ir homofobiją, sumažinti politinį populizmą, ir daugelį kitų įvaizdį gerinančių priemonių. Kai visa tai būtų padaryta, atsirastų gražus blizgantis popieriukas į kurį visa tai galima būtų suvynioti.
    P.S. Valentinai, mano pagarba Jums. Arūnas

  • Arūnas

    Valentinas
    Kovas 27, 2009 5:05 vakare | Nuoroda | Atsakyti
    Medini, atėjo metas pripažinti tiesą – kurią jau pripažinau Ligitos bloge – kad komentatoriaus Valentinas personažą kuria grupė iškilių Lietuvos ekonomistų, politologų, poetų, rašytojų, antropologų, seksologų, teologų, meno istorikų, dietologų, muzikologų ir kitų humanitarinių mokslų šviesulių. Priklausomai nuo temos, darbo imasi vis kitas šviesulys, būtent todėl Valentino komentarų yra tiek daug ir todėl jie yra visada argumentuoti ir neatremiami. Būtent todėl kartais Valentino nuomonės prieštarauja viena kitai :)
    P.S. Ir kuris gi iš šios grupės iškilių asmenų žada tapti Lituvos Premjeru, arba Prezidentu? Ir kam jums romas į patarėjus? Negi iš savo tarpo nerasite? O gal pas jus asmenybės susidvejinimas, ar susidvidešimtpenkinimas? Atleiskit, nesusivaldžiau: ką tik jus pagyriau, o dabar šaipausi. Turbūt nesitikėjote, kad kas nors knaisiosis po jūsų išsakytas mintis, todėl ir šnekate komentaruose BELE KĄ?

    • Musė

      Arūnai, aš tai niekaip nesuprantu, ar jūs tikrai nepagaunate Valentino saviironijos šiame komentare, ar jūs apsimetate, kad nepagaunate? Valentinas pats šaiposi iš savo plepumo ir visažinystės, šaržuoja savo personažą. O jūs viską priimate už gryną pinigą. Man tai yra vienas iš geresnių komentarų drauge su „esu vidutinis vadybininkas valentinas, vidutiniškai uždirbantis, važinėjantis su vidutiniu automobiliu ir t.t.“ :))

      • Arūnas

        Gerbiama Muse, aš šiandien labai daug perskaičiau Valentino minčių, ieškodamas „TOS“, kurią žadėjau pateikti. Aš jos neradau. Gal jos ir nebuvo. Gal prasėdėjus didžiąją dalį nakties atsakinėjant į tau užduodamus provokuojančius, kartais ironiškus, o kartais tiesiog kvailus klausimus pradeda vaidentis tai ko ištikrųjų net ir nebuvo, imi prisiminti skaitęs kažką, ko galbūt niekas ir nerašė. Vieną dalyką aš tikrai supratau: aš TOS minties jau tikrai nebeieškosiu, bei kurį laiką iš viso susilaikysiu nuo Valentino komentarų skaitymo. Aš prisiskaičiau tiek visokio „BRIEDO“, kad jo tikrai užteks mėnesiui į priekį, o gal ir dar ilgesniam laikui… Ir „kandžiotis“ su Valentinu aš jau nebenoriu, nes jaučiu lyg ir Š**O skonį burnoje.
        P.S. Manau Valentinas labai nesupyks, kad aš į jo komentarus neatsikirsinėsiu… nes aš jų paparasčiausiai NEBESKAITYSIU.

  • Arūnas

    O štai radau „ankstesnės Valentino sąžinės“ klausimą, kuris beja irgi liko be atsako:
    nerijus
    Kovas 31, 2009 8:27 ryte | Nuoroda | Atsakyti
    Ačiū Artūrai, nes man nereikės ieškoti ir gilintis, kad rasčiau Valentinui argumentų.
    Kas gali paneikti, jog Borisovas buvo “marionetė” ar “samdomas” partneris, jog paskum būtų viskas panaudota? Niekas, nes ir aš to negaliu paneikti.

    jei Dalią išrinks prezidente, tai turėsime antrą su “šlepetėmis”, nes Konstitucijoje ir be jokių dvasių parašyta: Respublikos Prezidentu gali būti renkamas Lietuvos pilietis pagal kilmę, ne MAŽIAU kaip tejus PASTARUOSIUS metus GYVENĘS LIETUVOJE, jeigu jam iki rinkimų dienos yra suėję ne mažiau kaip keturiasdešimt metų ir jeigu jis gali būti renkamas Seimo nariu.

    Ir niekur nėra parašyta, jog galima remtis įstatymu ar kitais teisės aktais. Ir nėra parašyta, jog atstovavimas Lietuvai skaitomas, kaip gyvenimas Lietuvoje.

    Ir vėl Dvasios pradės vaidentis..? Ar gyvename DVIGUBŲ standartų valstybėje? Vieniems galioja Konstitucija, o kitiems tik įstatymai ir atvirkščiai..?

    • Valentinas

      Mielas Arūnai,
      Paieškok atsakymo nesenojo spaudoje, nes tas klausimas buvo iškeltas ir lygtai atsakytas. Kol kas niekas iš politinių oponentų to klausimo taip pat nekelia. Laukiame kuo visa tai baigsis. Jei D.G. neturi teisės kandidatuoti aš už tai, kad ji nekandidatuotų. Bet gal palikime tai teisininkams? Ar tau Arūnai nereikia teisinninkų, nes tu pats išmanai viską ir gali kvalifikuotai nuspręsti kur yra pažeidžiami įstatymai, kur ne?

      Beje, džiaugiuosi, kad aktyviai skaitinėji šį blogą, nes gal suprasi, kad mes čia kartais pasišaipome iš kitų, kartais iš savęs, kartais pasiginčijame, bet šiaip esame labai geranoriški vieni kitiems, nes tai yra elitinis blogas.

      Dar vienas klausimas Arūnai. Kažkaip tau nesiseka „išjudinti komentatorių“ kaip žadėjai. Apsistojai ties Valentino kūrybos kritine analize ir publiikavimu. Tai reiškia vieną iš dviejų: arba Valentinas yra toks didis, kad jo kūrybos analizė yra tavo saviraiškos viršūnė, arba tavo ambicijos sumenko. Manau, kad vis dėlto antras variantas įtikanamesnis, todėl siūlau tau pagalbos ranką ir kviečiu kartu „išjudindi komentatorius“. Ką galvoji? ;)

  • XM

    O įrašo tema buvo apdovanojimai :) Tuom ir pasidžiaukim.

    • Arūnas

      Atsiprašau XM, kad „sudirbau“ temą daugiau tai nepasikartos.

  • Ačiū už sveikinimus:)

  • aure

    Sveikinimai laimėtojams.