V.Tomkus: šlykštu ir nieko daugiau

… Nežinau, ko V.Tomkus siekia, bet man atrodo, kad jis jau peržengė ribą…

Kalbu apie apie jo paskvilį „Ką reiškia gėjų manifestas“, kurį radau „vakaro žiniose.

Galima nemėgti homoseksualų, galima ginčytis dėl jų teisės į santuoką, įsivaikinimą, paradus Gedimino prospekte ir t.t.

Tačiau, tai ką daro V.Tomkus, mano subjektyviu supratimu, nebeatitinka nei moralės, nei etikos nei sveiko proto, nekalbant jau apie visuomenės informavimo įstatymą…

Štai keletas „perliukų:

AR ŽINAI, KAD žydai, čigonai, ukrainiečiai, rusai, lenkai, lietuviai ir kiti koncentracijos stovyklose mirė badu ne tam, kad šiandien tokie kaip tu, įmitę ir rubuilūs pupuliukai, naudotų fašistinius metodus tildydami kitaminčius?

[…]

AR ŽINAI, KAD per tokius rėksnius kaip tu, auksaburni pupuliuk, septyniasdešimt procentų apklaustų europiečių dėl pasaulinės finansinės suirutės kaltina žydus, nes dažniausiai šiai nemažai kentėjusiai ir talentingai tautai viešoje erdvėje atstovauja iškrypę degeneratai ir isteriškos asmenybės, kurios, dažnai prisiimdamos Mesijo vaidmenį, be gailesčio skirsto pasaulį į “išrinktuosius” bei “gojus”, su kuriais paprastai nediskutuojama ir nuo kurių atsiribojama?

[…]

AR ŽINAI, KAD viso pasaulio homoseksualai, suvieniję savo pajėgas, jau seniai nustojo “partizanauti”, viens per kitą užkariavo diplomatines tarnybas, nacionalines televizijas, internetinę erdvę, madų pasaulį ir šou verslą, ir besigindami išaugo į galingą tarpnacionalinį konglomeratą, valdantį didžiulius pinigus, bei dar didesnę propagandinę mašiną, kuri demonstratyviai grasina pačiam Romos popiežiui – ar ne dėl to perbėgai į stipresniųjų pusę, šventakupri pupuliuk?

[…]

AR ŽINAI, KAD ir Berlyno, ir Amsterdamo miestų merai, auklėjantys Vilniaus valdžią dėl iškrypėlių maskarado uždraudimo, yra paprasčiausi “pedikai”, prastumti į valdžią tų miestų vištgaidžių, kurie jau daro politiką aukščiausiuose ES sluoksniuose, raudonskruosti pupuliuk?

[…]

AR ŽINAI, KAD būtų pats metas nuoširdžiai prisipažinti, kad, besigelbėdami nuo sovietų, papuolėme tiesiai į glėbį taviškiams, mielas pupuliuk, kurie kol kas sėkmingai “padarė” Lietuvą finansiškai ir ekonomiškai, o politiškai, kaip supratau iš visuotinės euforijos, mus padarys specialiai iš Briuselio komandiruota neaiškios orientacijos eurokomisarė su “juodu diržu”, ko gero, skirtu būsimųjų kartų auklėjimui?

…Žinau, kad lietuvių liaudies patarlė pataria duoti kelią, tačiau taip pat žinau, kad kita patarlė pataria neįleisti kai kurių gyvūnų į bažnyčią (nors ir nesu tikintis).

Atvirai sakau – man šlykštu.

(23 balsų, vidurkis: 3,74 iš 5)
Loading...
  • …ir taip nutrūksta riba tarp ironijos ir šovinizmo…

  • siaip geriau nesigilinti :)

  • Ričardas

    Pries paskutinis visai neblogas ir taiklus, o ziurint i bendra vaizda nera ko stebetis juk Tomkus rase.

  • Ar niekas nemano, jog greitai Lietuvos kino teatruose prasidės nemokami „Zeitgeist LT“ seansai, kur bus aiškinama, kaip grupės gėjų kontroliuoja įprastą Lietuvių gyvenimą?

  • status_quo

    Jo. Krizės metu, kaip tik tokių ir reikia. Žydai kaip atpirkimo ožiai jau pradeda išeiti iš mados. Dabar reikia ko nors naujo.

  • austras

    Ar žinai, Tomkau, kad esi mėšlo krūva? Dar nežinojai? Tai žinok…

  • Visgi labai nemalonu, kad laisvoje, demokratinėje Lietuvoje atsirado tabuizuotų temų, kuriomis praktiškai nevyksta jokios viešos diskusijos, o pasireiškia tik kažkokios neigiamos ekspresijos – ir ganėtinai nemaloniomis formomis.

    Savo laiku V.Tomkus parašė tuos pakankamai nekaltus 12 laiškų, dėl kurių patyrė viršyjantį visas sveiko proto ribas spaudimą.

    Dabar Tomkus perėjo prie neišsitenkančių padorumo rėmuose pasisakymų, kurie tikrai negali tapti jokios diskusijos pagrindu..:(

  • durdo

    pakankamai išsami ir nuosekli sąmokslo teorija :) pagaliau man atsiverė akys ir pasimatė viso blogio kaltininkai.. Blyn aš vis svarstydavau kas gi dėl visko kaltas ir ką daryti (amžinas rusų inteligentijos klausimas). Dabar gi viskas aišku, susirandame tarpu savęs gėjus, juos išnaikiname ir problemos išsisipręs, gal net krizę įveiksime. Beje dabar man paaiškėjo kokiu būdu VP tapo tokia galinga kontora ir kodėl komunistai visada valdo:) Blyn viena problema, kaip tuos gėjus išrišti ir ką su jais daryt, jei kaip tik jie kontroliuoja procesus.. Ir ką mums padarys pasaulis, jei mes tą kažką padarysim pasaulio valdovams..

  • PauliusT

    reikia organizuoti judejimą „Su Žalgiriu – už Lietuvą – pries Tomkų“

  • Liapsus

    Į kurį Navicko tekstą Tomkus savo riebaluotus pirštus nusivalė?

  • gintaras.m

    Matai, Artūrai, mums irgi reikia mokytis būti pakantiems Tomkaus atžvilgiu. Antraip mes pasirodysime jo akyse labai netolerantiški. Tomkaus idėjų šalininkai pasijus mažuma, kurią skriaudžia dauguma, kuri vadovaujasi kažkokiu „sveiku protu“, kurio nekas nešino ir namoka išmatuoti. Idėjinis reliatyvizmas yra šiuo atveju svarbiau nei pasaulietinė moralė. Mano taktika paprasta – nekreipti dėmesio nei į Tomkų, nei į žydus, nei į gėjus. Jie man visi lygeverčiai vienodi ir jokios hierarchijos (blogai-gerai)aš tarp šių reiškinių neišvedu. Manyčiau, kad Dievas tarp nepasakytų kas geriau, o kas blogiau.

  • Spėju, kad visa šita apgailėtina lektūra yra bandymas markentinguoti savo leidinius krizės metu. Lietuviai turbūt niekur kitur nesijaučia tokie teisūs, kaip tik kalbant homoseksualų tema, tai kodėl spaudos magnatui nepatenkinus jų poreikių? …

  • Valentinas

    Svarbiausias klausimas ko Tomkus siekia. Bandau siūlyti sąmokslo teoriją.
    1. Tomkus kelia isteriją dėl homoseksualų.
    2. Tomkus ištraukia kompromatą apie tai, kad Grybauskaitė lesbietė. Ką nors panašiu stiliumi kaip neseniai atsirado vaikinukas tvirtinantis, kad bučiavosi su Kirilkinu
    3. Pasirodo Valinskai ir sako maždaug taip: Mes esame tolerantiški homoseksualams, bet patys propaguojame krikščioniškas šeimos vertybes ir laikomės 10 dievo įsakymų.
    4. Tomkus šlovina Valinską, Valinskienę ir jų vaikus.
    5. Valinskas prezidentas (tai dar ne taip baisu), Valinskienė – pirmoji dama (šakės) :)
    Jei kas klaus, jokių įrodymų neturiu, tiesiog svarstau vieną iš galimų versijų :)

    • R.Medinis

      Nemanau, kad gandas (įrodymai, faktai, kompromatas), kad D.G yra lesbietė kaip nors paveiktų jos reitingus.
      Na nebent ji prisipažintų, kad melavo, nes bijojo… Bet žinant lietuvių meilę nuskriaustiems, reitingai gal net pakiltų..

      • Arūnas

        R.Medini, o aš MANAU, kad gandas (įrodymai, faktai, kompromatas), kad D.G yra lesbietė paveiks jos reitingus.
        Jos reitingai tik pakilo, nes:
        a) heteroseksualioji visuomenės dalis arba tolerantiškai žiūri į panašias temas, arba laiko tai DG priešininkų „provokacijomis“,
        b) seksualinės mažumos savo internetiniuose forumuose jau džiaugiasi, kad turės „savo“ Prezidentę.
        Jei tai ne iš DG rinkiminio štabo paleista antis, vis tiek ji „suplasnojo sparneliais“ tik DG naudai.
        Ir dar, mano manymu, labai svarbus niuansas: nepamirškime, kad temų: heteroseksuali-homoseksuali-biseksuali nagrinėjimas duoda tautai „kaulą“, kurį grauždama kurį laiką daugiau apie nieką nemąstys ir neuždavinės esminių klausimų.

    • durdo

      blyn, man tai Valinskienė visai patinka.. vien dėl jos galėčiau toleruoti jos vyra prezidento poste :)
      O fotkes kuomet Kirilkinas su kažinkokiu vaikinuku meilę plėšė mačiau asmeniškai, mano akimis tai buvo vienos žiauriausių mano matytų internetinių pornonuotraukų.. Jei kažkas jas ištrauktų ir panaudotų juodinant prisipažinusį netradicinės orientacijos kandidatą ar kandidatę, būtų tikrai stiprus efektas..

  • D.

    na bet pripažinkime (atmetę visas mums įskiepytas moralės laikymosi sąlygas), daug tiesos tame yra. Gerbiu už atvirumą, bet kiek įtakos tame turi paciento simptomai ne mums spręst…

  • johnis

    Andrius Navickas labai grazu zingsni padare. Jis ,kiek suprantu pareiskie, jei jau p.Tomkau puoli zydus ir gejus tai as esu tas gejus ir zydas (cia mano perfrazuota). Gerbiu toki zingsni, pagarba! O tomkus parase straipsni su paveiksliuku Navicko ir cia jis pupuliuku vadina p.A.Navicka. Na cia jau per daug. Ar zurnalistai, tokie kaip Racas gali pareiksti moralini ar koki tai susivienijima su Navicku ir zengti zingsni toki kad pasakytu- tai as tas andrius, tai as tas gejus ? Turbut per sunku :)
    Atvirai pasakius man butu per sunku taip save ivardint…..

  • Gal tai tiesiog desperatiški Tomkaus veiksmai, bandant atkreipti žiniasklaidos dėmesį. Taip sakant nemokama reklama „Respublikai“. A maž skaitytojų daugiau atsiras. Šaip ar taip matome tikrąjį vieno iš lietuviško žiniasklaidos giganto savininko veidą. Lioodna ir griaudu. Neįsivaizduoju, kad su tokais Tomkaus kliedesiais galėtų sutikti inteligentiški išsilavinę žmonės. O juk paskutiniu metu, prieš Tomkui vėl perimant redaktoriaus vairą atrodė, kad dienraščio turinys pagerėjo.

  • A.G.

    Jeigu jau ką lietuviai užpuola – tai jau kapitaliai
    Ir vistiek visą` pastarąjį tūkstantmetį ji ubagė (gal išskyrus 1988-1989 metus – rojaus metus… visomis prasmėmis… ir tai per visą tūkstantmetį bavome būtent mes, mes – iš daugiau nei dvidešimties musė kartų) – gal, kad lengvai suvedžiojama (nes protuoliai visad krūmuose, dar kitaip nėr buvę… mat vis ta tautų kryžkelį protuolius protingais tokiai padarė, t.y. krūmuose patupėti, kai kryžkelė priartėja, o ji čia kas 50 ar 20 metrų).
    Taigi ir vieni ir kiti kas valgo lietuvį be užkandos, kaip tas sakė…
    Koks bebuvo tas vyr. vyr. respublikonas (kiek žinau ir eiliniai nelabai į pagyras jo šoka) – bet tai vienintelis vyrs ant Lietuvos šiandien. Deja, nors ir nestebina…
    Šiandien jau nestebina du dalykai…
    Antras, kodėl Lietuva per amžių amžius yra ubagė – mes juk paprasčiausių svoločiukų gentelė (kaip sakydavau – genealu ten, kur paprasta… pridėčiau, bet prasta…).
    Tuo dar syk teko įsitikinti ir šiandien – nesvarbu kokį laipsnį tas gentainis nešioja… o gal ir svarbu – kuo aukštesnį tuo didesnis tas svoločiukas, kultūringai šnekant…
    Kaip visuomet, joke.

  • max

    gal ką praleidau – o kas tas pupuliukas? Apie ką kalbama? O šiap tai visiems besipiktinantiems Ryžu – jūs gi nepuolate plūstis ir komentuoti kokio nevisai padoraus užrašo viešajame tualete? Pvz – čiulpk mano … ir pan.? Tai kodėl tai darote Tomkaus atveju?

    • Arūnas

      Mano nuomone, max, jei Tomkus visą tai būtų parašęs anonimiškai viešąjame tualete, tai būtų tik jo asmeninė problema. Dabar, kai visas šias šlikštynes išspausdino dienraštis, tai jau tampa visų mūsų problema.
      P.S. Gal tikrai geriau Tomkus rašinėtų tualetuose? Gerbiu žodžio ir nuomonių laisvę, bet čia man kvepia KAI KUO KITU…

      • Valentinas

        Arūnai, pasirašau po kiekvienu tavo žodžiu :)

        • romas

          Tomkus kaip tai ten save palygino su Sruoga. Matyt reikėtų skaityti kaip meno kūrinį;) Kartais menas nesuprastas gaunasi, kaip vamzdis prie Neries :)

          • Musė

            Mes matyt dar nepriaugome iki Tomkaus, per paprasti esame.

        • lai lai lai

          na va…jau ir susidraugavot:)) Su Arunu:))
          tai ir galvoju sau, kokios temos zmones skiria, o kokios suartina:))
          juokauju, aisku:))

      • Perfrazuojant komentatorių Arūną ir vieną rimtą žurnalą: redaktoriui Tomkui laikraštis – vietoj tualeto sienų.
        “Anksčiau, kai nebūdavo interneto, visokių minčių užrašų atsirasdavo ant tualetų sienų – dabar šie rašinėtojai persikėlė į internetą” (2009. 04 “Verslo klasė” – “Interneto karaliai ir elgetos”)

        Apskritai manoma, kad geriausia reakcija į bandymą provokuoti yra jokios reakcijos, nes tas, kuris provokuoja, būtent ir nori suerzinti – tada jaučia pasitenkinimą.

  • ledynmečio voverė

    Nežinau kuo taip šlykštisi A. Račas, perskaičiau įdėmiai ir manau, – kas kitiems mintyse, tas Tomkui ant liežiuvio. Dauguma taip galvoja, tik dėl „padorumo“ viešai apie tai nekalba. Įkaliau daba gerai „Biržiečių“ alaus ir spaudžiu Tomkui virtualią dešinę. Kai išsiblaivysiu – prisijungsiu prie smerkiančios Tomkų minios : prakeiktas homofobas, antisemitas, fašistas! Šiuo metu manau, jog Tomkus yra teisus, po kelių valandų apsimesiu, jog jis – pašlemėkas. Veidmainiai mes. Ir kodėl taip elgiamės..?

    • status_quo

      Na nežinau, bent man atrodo, kad nelabai čia veidmainiaujama. Vieni susilaiko nuo komentarų ir tiek. O kiti paprasčiausiai neskaito šio blogo. Bent už save galiu atsakyti :)

      P.s. delfio ir Račo blogo komentatorių auditorija skiriasi

    • zekas

      kame jo, Tomkaus teisumas?

    • Ledynmečio vovere, na nereikia apie visus spręsti pagal save arba pagal Tomkų… Gal kaip nors be apibendrinimų… Jei įdomu, tai aš tikrai taip kaip V.Tomkus negalvoju. Manau pažįstu mažiausiai keletą panašių į save.

      • ledynmečio voverė

        Norėjau parašydi daug, pet supratau, jog labai tingiu. :)
        Autoriui patariu pažiūrėti puikaus humoro serialo „South Park“ seriją „The Death Camp of Tolerance“ (6sezonas, 14 ser.) kurioje gėjus, neapsikentęs buldozeriu brukamos tolerancijos pats išvainioja tolerancijos ruporus,
        Siūlau nueiti į http://www.patriotai.lt tinklapį ir susirasti ten gana seniai publikuotą straipsnį apie „du princus“, tik ne lietuvių, bet amerikiečių šeimos akimis (straipsnis buvo publikuotas, kai apie „princus“ Lietuvoje niekas net blogam sapne nesapnavo). Tose valstijose, kuriose įteisinta gėjų santuoka, tėvai jau neturi teisės priešintis jų vaikams brukamai „dviejų princų“ meilės istorijai.
        Ir pabaigai: aš manau, kad visa ši nemeilė Tomkui yra BNS vs. ELTA išdava. Tokia ne samoninga, bet pasamonės lygyje, kaip kad gaidelis (žuvis tokia) pamatęs konkurentą ar net savo atvaizdą veidrodyje išpučia žiaunas ir pelekus, tskant, nesąmoningai grąsina priešininkui.

        • Vovere, jums tikriausiai visai galvoje pasimaišė… atsiprašau labai:) Nėra BNS vs ELTA, nes negali būti lova vs traukinys ar batas vs fotoaparatas…

          žuvis ir veidrodis nekonkuruoja tarpusavyje…

        • zekas

          xa xa xa xa. tai jau tikrai, kad southpark’o multikas atspindi tikrasias tradicines amerikos šeimų vertybes.

          tu gali pafantazaves pasakyti, kas ir kodėl atsitiktų, jei vaikai išgirstų „pasaką apie du princus“?

          • ledynmečio voverė

            Galiu ir nefantazavęs. :) Istorijos ratas sukasi, – senovės Graikija. Homoseksulumas ten buvo mada, gero tono laikymasis, privalomas etiketo atributas. (Netmenu kur, bet skaičiau apie graikų jaunuolio pastangas į lovą įsivilioti patį Sokratą. Dabartiniai jaunuoliai, matyt, fantazuoja kol kas, kad nuskins pergalę su kokia A Jolie, bet ne su A. Raču) Gerai tai ar blogai? A iš kur man žinoti. Mūsų seneliai pergyveno seksualinę revuliciją, gal būt mūsų vaikams teks susitaikyti su homoseksualia revoliucija. Galima pasyviai laukti, galima priešintis. Tomkui toks ateities spėjimas, matyt, nepatinka, jis priešinasi.

          • zekas

            trūksta fantazijos? o gal tiesiog nėra vietos kur fantazuoti?

            graikai, nepaisant to, kad jų senovės Graikijoje homoseksuamas buvo normalus reiškinys, neišnyko. gyvena iki šiol, rengia „storas graikiškas vestuves“.

            kas leidžia daryti išvada, jog homoseksualumui tapus normaliu dalyku dabar, tai turės kažkokių neigiamų pasekmių?

        • Arūnas

          Išdrįsiu ir aš įterpti savo nuomonę: gerbiamieji ,nesiginčykime su ledynmečio vovere. Jis aiškiai jums pasakė: PUIKUS humoro serialas “South Park”. Jūs dar turite klausimų? Aš tai jau asmeniškai nebe.
          P.S. O apie satyros, grotesko bei kitus panašius žanrus pasakysiu štai ką: nemaža dalis žmonių tai ką perskaito, išgirsta ar pamato – vertina ne per „kažkokias ten žanrų prizmes“, o PARAIDŽIUI. Manau, kad „Gėjų manifestas“ yra šlykštus ir iš tikrųjų atlieka manifesto funkciją, o nėra paprasčiausias „pamfletukas“, kaip kai kas nori jį pateikti (o gal apginti?).
          Tačiau Tomkaus rašinys – toks pat šlykštus MANIFESTAS , tik jau nukreiptas į priešingos stovyklos žmonių protus. Ar Tomkaus rašiniai kursto visas įmanomas nesantaikas tarp žmonių? Manau, kad tai akivaizdu.

          • status_quo

            O ko užkliuvo Pietų parkas?

            Jei aš tokio humoro nesuprantu, vadinasi ji blogas.

          • Arūnas

            Gerbiamas,status_quo. Nesakau, kad blogai, jei tu perduodamą informaciją sovoki tame kontekste, kuriame norėjo perteikti autorius. Tačiau, kaip kai kurie mėgsta išsireikšti: „O KAS GALI PANEIGTI, KAD…“ autorius žinodamas, jog nemaža auditorijos dalis supras jo pateikiamą informaciją tiesiogiai, paraidžiui SPECIALIAI NAUDOJA satyros, grotesko metodą. Gaunasi štai kokia situacija – ir pasakiau ką norėjau, ir atsakomybės jokios, nes tai toks, žinote, MENINĖS MINTIES PERTEIKIMO METODAS.
            Manau, kad daugelis suaugusių žiūri Pietų Parką be žalos savo psichikai. O kaip žiūri tą patį P.Parką 5-10-15 metų vaikas? (gal truputį ne į temą, bet vokiečiai, jei neklystu, iš viso uždraudę bet kokią reklamą vaikiškų laidelių metu, kad ji nedarytų poveikio nesusiformavusios psichikos asmenybei (juk tėvai gali nuspręst pirkti vaikui Boaunty, Snickers, ar obuolį, kai tuo tarpu per Lietuvos TV tokia reklama neuždrausta. Rezultatas – mano 3 m. dukrytė man pirštu rodo į TV ekraną ir sako: „Va tokio noriu“).
            P.S.Atsiprašau visų pilnamečių Pietų Parko serialo gerbėjų.

          • Musė

            Mane tai stebina žmonės, kurie kabinėjasi prie žiūrimų humoro laidų, drabužių stiliaus ar klausomos muzikos. Tai provincialu ir paviršutiniška. Juk tai visiškai skonio reikalas – jei aš klausausi hip hopo, o jūs Ryčio Cicino, tai neparodo, kad jūs geras žmogus, o aš blogas. Jei man patinka Algis Greitai, South Park, Boratas, o jūs lydotės žiūrėdamas į Cololo ar klausydamasis Zavaliausko – ką tai apie mus pasako? Kad mūsų skoniai skirtingi. Tik tiek.

            Čia taikau ir Artūrui – jeigu jums asmeniškai Modesto humoras nejuokingas, tai nereiškia, kad jis apskritai nejuokingas ir blogas. Jei jūs manote, kad Bjork ar Madonna yra š., tai yra jūsų asmeninė nuomonė ir nereikėtų jos primesti kitiems. Tuo tarpu jūs išsijuosdamas per krūvą straipsnių bandote visai Lietuvai įrodyti, kad Modestas su Justu yra nejuokingi. Man juokingi, galite nors su basliu per galvą daužyti, neįrodysite, nes tai skonio reikalas.

            Dar pasigardžiavimui šiandieninė Algio Greitai citata, man patiko : „Jūs galit rodyt Zizirskienės gimtadienį, ir jį žiūrės milijonas Vargo Lietuvos, ir jūs galit rodyt kai ką geresnio, ką žiūrės gal tik 120.000 žmonių. Bet pirmu atveju jūs pastebėsite, kad jums net Dosia reklamos neapsimokės dėti, o antru atveju paaiškės, kad apsimoka dėti Lexus reklamą, nes tie 120.000 žmonių – 25-45 metų miestų vyrai, įperkančiausia visuomenės dalis. „

    • Tai labai gaila, kad taip veidmainiauji, ledynmečio vovere. Tomkaus tekstai yra tokie pigūs ir chamiški bei prigrūsti ad hominem, jog ir didžiausias radikalas turėtų pasikasyti pakaušį, jog persistengta su seilių taškymųsi. Bent jau taip galvojau, bet pasirodo, jog ne – kažkam užtenka išgerti alaus, kad įtikėtų. Tačiau iš tikrųjų reikia ne įtikėti, o turėti nepaykantos objektą :)

      O homoseksualumas Graikijoj buvo greičiau ne mada, o tiesiog nesidrovėjimas savo erotiškumo, nematymas tame problemos ir tiek. Čia tik dabar visa tai atrodo kažkas klaikaus, nes smegenai prigrūsti bažnytiškos dorovinės moralės, kuriai amžinai reikia kažką drausti.

  • Gintas

    Tomkus.
    Vargšas žmogus, Apkerpėję smegenys musėt.
    Sutinku su Vygantu, neįsivaizduoju, kaip jis gali bendrauti su išsilavinusiais žmonėm.

  • Karolis

    Mačiau aš tą tekstą gal prieš savaitę – kažkaip neprisiverčiau perskaityt iki galo. Tikrai šlykštu. Ir nesijaučiu veidmainis, kaip ledynmečio voverė.
    Bet palaukit, juk yra kažkokia (tiksliai nepamenu pavadinimo) žurnalistų etikos komisija? Ką ji veikia? Mano nuomone, tai akivaizus lytinės, rasinės etc nesantaikos kurstymas?
    O, gražiausia, Tomkus sugrįžo, kad pakeltų žurnalistikos lygį ant Lietuvos…

    • ledynmečio voverė

      Kur ten pas Tomkų tekste blogai? Ištraukit, prašau, sakinį iš konteksto, paanalizuosim.

    • simonas

      Buvo Tomkus ten priėš gerą mėnesį. Atliko neprastą benefisą. Mokė kaip jiems reikia dirbti. Graudu žiūrėt buvo. Balse video kažkur yra. Kad ir kokią teisingą poziciją turi ta komisija, atrodė ne daugiau kaip sauja bailių ir bestuburių negalinčių pastovėt už atstovaujamas tiesas. Liūdna žiūrėt kaip tardytojus tardomasis kvočia. Bet ką čia pasakoju – pamatyt reikia.

      Dėl šio įrašo. Visada norint konsoliduoti jėgas ieškomas bendras priešas. Vienetai per daug silpni, juos lengva sutraiškyt, va į visuomenės grupes taikyti lengviau. Jie gajūs. Juos galima daužyti pamažu rodant savo galią ir teisingą veiklos kryptį. Kadangi skirstymas tautiniu kriterijumi jau senokai išsemtas, susirado kažką naujo. Tai kas pacituota. Tiesiog neįdomu. Galbūt intriguoja tik akiplėšiška ir kokti kalbėjimo maniera. Jos turinys nuspėjamas po pirmo sakinio. Aišku tik viena: (Ne)Laukite Tomkaus tęsinio kaustyto naujais argumentais, šaudančiais į ta pačią pusę.

  • romas

    Žemas lygis. Skaitau Bernardinus.lt. Ten tekstai visada kultūringi. Nesuprantu, kas tokią juodą pagiežą sukėlė. Norisi kaip nors morališkai palaikyti A.Navicką. Žiaurokai jam Tomkus važiuoja. Tik gal ne patį A. Navicką jis nori sudirbti, kiek gaudo sensaciją. Visur pinigai…

    • ledynmečio voverė

      Gal ne viską „Bernardinuose“ skaitai? Jie spausdina tokį A. Sakalą, Tomkui tobulėti ir tobulėti iki ano demagogijos. Surask Sakalo rašinėlius apie blogą Paksą ir angelišką Adamkų. Tomkui iki tokio „meistriško“ lygio – pūdas druskos.

  • Na, ribos viskam yra. Netolerancijai taip pat

  • Kiek zinau

    Kiek žinau iš fizikos svytuoklė nusistovi išpradžių jai pasvirus iki krasto į viena pusę,o pot o i kitą ir t.t.
    Pagrindinė visos šios istorijos priežastis – Gende Loops organizacijos veiksmai, o Tomkus tiktai to pasekmė šios švytuoklės kraštutinė pozicija.

  • pinigai, piniguciai, pinigeliai:))
    BUTENT!
    tik jie ir varto nuomones ir isitikinimus kaip blynus ant petelnes.
    „Siandien taip, o ryt kitaip galvosiu, sakysiu, rasysiu. Jus piktinkites, o as per ta tarpa suskaiciuosiu iplaukas:))) cha cha cha…“, – galvoja daznas politikierius, valdininkas, raseiva…
    Tad, kokia priezasti beivardintumete pradineje stadijoje, galutiniame rezultate ji virsta PINIGAIS.

  • A.G.

    Šiaip tai šiandienos klausimas ne kaip žirgo vėliavą ant mūsų herbo piešti (prisimenant gaišatį, kai Tėvynė reikalavo ūkio gaivinimo sprendimų), bet iš rimto galvoti, kad neatsitiktų Lietuvoje taip, kad neturėsime ir tų kelių fabrikųir t.t. ir pan.
    Iš kitos pusės, net prie juodžiausio scenarijaus, kokis dabar kai kurių matomas – jis palyginus oranžinis lyginant su 1992 m. badmečiu. Matyt esmė ne badavime.
    Esmė, kad gobšumo pasekmės sprogo.
    Tad keikiamas Lrytas – nei velnio neperdėdavo, gal būt, visa tai taip pat permatydamas, kaip ir mes ne kuris.
    Gal tik nesiūlėė laiku utilizuoti smulkius vagis bei plėšikus (blogio esmės).
    Na o čia… visa tai dėl ko supuvo ši Planeta – kai kas vaidina, kad pykina… o gal kitus pykina būtent…
    Iš tiesų, niekadėjų pas mus gerokai daugiau nei blogųjų…
    Gal laiku reikia šalintis šitų apbejų kategorijų – negali būti, kad nėra ant Žemės dar vieno kito ir padoresnio žmogelio, kuris Tomkaus nupaišytam personažui daug neaiškintų…
    Pagal gynėjų skaičių matosi, kad čia Lietuvoje gal tik vien ligoniai… na, žinoma, labai daug kas nesinaudoja internetu – tad gal ten yra dar žmonių… juk negali būti, kad vien tie, kurie tūkstančiai supuola spardyti tą vieną ir tik tuomet, kai jis jau guli kraujuose pargriautas…

  • J. naivus

    Šlykštus tekstas apie šlykščias tiesas. Paguoda tai, kad vis tik gojų dauguma.

  • Vii

    Kalbat apie zodzio laisve ir morale, tai “Ką reiškia gėjų manifestas”, primoje dalyje tikrai slikstus, o kas nesiruosia vaikui sakyti tiesos ( i klausima, matant du besibuciujancius vyrus, kas tai? ir ar tai galima daryti ir man ( ta prasme petriukui ir jonukui kuriems tik 8-9 metai)ar tai yra normalu) bet dangstosi tolerancija ( nors jei tau zmogau slikstu tai gal reiktu sakyti o nevaidinti esanti patogiu vartojime ) ir placiuoju poziuriu, kuris nevisada yra jau toks geras.

    • Arūnas

      Gerbiamas(ma) Vii, jeigu MAN ŠLYKŠTU ŽIŪRĖTI kaip du „princai“ iš laimės, kad sutiko vienas kitą suglaudę lūpukes glamonėjasi, aš savo 8-ių metų vaikui sugebėsiu išaiškinti savo nuomonę šiuo klausimu (Galų gale, tai net ir tėvų pareiga dalyvauti savo vaiko auklėjime). Tačiau, gerbiamas(ma) Vii, jeigu tie žodžiai bus : „Matai tuos du, kurie bučiuojasi? Tai va, sūneli, kai užaugsi didelis ir būsi stiprus – daužyk tokiems snukius be pasigailėjimo. Ar supratai mane, sūneli?..“, tai manau, kad jūsų „pamokymas“ bei vaiko matomos situacijos išaiškinimas padarys nemažą žalą jūsų vaiko psichikos formavimuisi.
      Tomkaus straipsniai irgi daro didelę žalą visuomenės psichikos formavimuisi.

  • Vii

    Tomkus saunuolis, nors vienas nebijo nepatogios temos.

    • zekas

      kokios dar tiesos? atvirkščiai, tas gėjų manifestas pacituotas be pačios pirmosios pastraipos, kuri yra esminė:

      „This essay is an outré, madness, a tragic, cruel fantasy, an eruption of inner rage, on how the oppressed desperately dream of being the oppressor.“ Vertimas: „Šis esė yra keista beprotybės tragiškai žiauri *FANTAZIJA* (paryškinta zeko), proveržis vidinio pykčio, kai engiamasis beviltiškai svajoja tapti engiančiuoju.“
      žr. http://rainbowallianceopenfaith.homestead.com/GayAgendaSwiftText.html

      • Arūnas

        Gerbiamas zekai, šiandien pati tinkamiausia diena metuose deklaruoti, kad „gėjų manifestas“ – *FANTAZIJA* (paryškinta zeko).
        Šiandien vienintelė diena metuose, kai sutinku su jumis visu 100 procentų.

        • zekas

          Arūnai, taip, šiandien balandžio pirmoji, tačiau jei manai, kad juokauju ir kalbu nerimtai, tai noriu patikinti, jog apie „gėjų manifestą“ rašiau visiškai rimtai.

          pacitavau visur, manipuliacijos tariamu „gėjų sąmokslu“ ir homofobijos skatinimo tikslais, praleidžiamą esė pastraipa su autoriaus žodžiais apie pačios esė pobūdį ir kilmę. pastraipą, kurią pateikus toj pačioj vietoj, kur autorius buvoj jai numatęs, esė skambės visiškai kitaip.

          • Arūnas

            Gerbiamas zekai, jei neklystu aptariant kažkokią Račo pasiūlytą temą jūs mane užstojote ir man malonu buvo jausti jūsų petį šalia savojo (labai poetiškai gavosi – aut. past.). Šiandien mūsų nuomonės išsiskiria ir aš tame nematau jokios tragedijos. „Gėjų manifesto“ klausimu jūs turite savo nuomonę, o aš savo. Aš jūsų nuomonę gerbiu bei manau, kad jūs, nors ir nepritariate, gerbsite manąją.
            P.S. Gal išsireiškiau nelabai aiškiai, todėl pabandysiu pasitaisyti: „Šiandien vienintelė diena metuose, kai sutinku, kad “gėjų manifestas” – *FANTAZIJA*.

          • zekas

            taip, Arūnai, supratau tavo mintį.

  • Izabelė

    Būtų įdomu, jei pasisakytų ir kita pusė. Suprantu, „šaunus gėjus“ sunkiai pavytų V.Tomkaus reitingus, be to, sudėtinga sugalvoti leidinį, kuris jo komentarus išspausdintų, bet pamėginti galima. Galėtų atsirasti, tarkim, Lietuvos Gėjų Lygos (nesu tikra dėl pavadinimo tikslumo) komentaras apie tą gėjų manifestą (dar labiau nesu tikra dėl pavadinimo).
    Tyla tik leidžia piktoms močiutėms patikėti, jog kiekvienas gėjus pasiruošęs negailestingai pačiupti jos mokyklinio amžiaus anūką ir tratinti jį krūmuose.
    Daugeliu atvejų nepalaikau homoseksualų, tačiau toks visuomenės nuomonės formavimas jau,greičiausiai, „per aštrus“.

  • aze

    Man Tomkaus gaila. Tai, kas jam darosi, yra liga.
    Kita vertus, daugybė ligonių negauna net vietų gydyklose, o šis turi savo laikraštį, reiškiasi, ir dar žmonės apie tai diskutuoja.

  • Linas

    Panašu,kad tik Zeppelinus objektyviai ir nešališkai mato kontekstą.Artūras“ištraukia iš teksto“ir nesigilina į priežastis,atvedusiasį šiandien.
    Dar įdomu stebėti,kad Račui ir Tomkui skauda ta pati Lietuva,tik visiškai slirtingomis formomis.

  • austras

    Matyt, teisingai padarėt, Artūrai, kad ištraukėt, tą mano tekstą apie konferencijos dalyvius. Jis čia greičiausiai ne į temą..

  • Hmz

    Pats Tomkus tėra tik, vaizdžiai tariant, ledkalnio viršūnė. Kur kas liūdniau yra tai, kad jis turi tiek daug skaitytojų, mokančių pinigus už jo klounadas.

    • A.G.

      o kurioje čia žiniasklaidoje ne klaunados, tuomet… TV vadinami šou ar holivudų stryksenimai, žaibai, griūtys…

  • H.

    Na, kai su tiražais ne kas, kas belieka – sąmokslo teorijos. Tik kad neįdomus tas Tomkus, ima kartotis – vėl ir vėl gėjai, žydai, Sorošas… Galbūt galėtų pasisemti naujų idėjų iš nesibaigiančio sąmokslo teorijų aruodo – pasaulį valdo ateiviai iš kosmoso, pasaulį valdo driežai, mėnulyje niekas nenusileido ir t.t. Tokie straipsniai puikiai įsimaketuotų tarp tų rašinių, kuriuos šiuo metu spausdina Tomkaus leidiniai. Tiražai tikrai augtų kaip ant mielių!

  • svečias

    Nesu didelis literatūros terminų žinovas,tačiau ar galima vadinti paskviliu kažkieno perrašytą tekstą,šiuo atveju „gėjų manifestą“.Jį parašė ne Tomkus.Jis tik perrašė.Kitas reikalas,jei jus pone Artūrai, kažkas apkaltintų nebūtais dalykais,dėl to jūs būtumėt kviečiamas svarstymui komisijos,kuri net negali suformuluoti dėl ko buvote pakviestas.O asmuo,užviręs tą „košę“,net nepasirodė toje komisijoje-jums irgi užvirtų kraujas ir parašytumėt ne ką prasčiau….
    Taip,pritariu.Kai kurie momentai tikrai perlenkti.Bet,kad iki šlykštumo…

    • zekas

      jums, svety, kaip ir visiems kitiems, krūpčiojantiems perskaičius taip vadinamą „gėjų manifestą“ noriu pasakyti ir parodyti, kad tiek tomkus, kiek absoliuti dauguma kitų cituojančių „ėjų manifestą“ sąmoningai praleidžia esminę taip vadinamo „gėjų manifesto“ dalį“. tai yra pirmoji pastraipa:

      tas gėjų manifestas pacituotas be pačios pirmosios pastraipos, kuri yra esminė:

      “This essay is an outré, madness, a tragic, cruel fantasy, an eruption of inner rage, on how the oppressed desperately dream of being the oppressor.” Vertimas: “Šis esė yra keista beprotybės tragiškai žiauri *FANTAZIJA* (paryškinta zeko), proveržis vidinio pykčio, kai engiamasis beviltiškai svajoja tapti engiančiuoju.”
      žr. http://rainbowallianceopenfaith.homestead.com/GayAgendaSwiftText.html

      nepacitavus šios pastraipos, taip tikrai, tasai „gėjų manifestas“ skamba baisiai grėsmingai.

      tai, ką čia rašau, yra ne joks balandžio pirmosios pokštas. ir dar kartą noriu pabrėžti, kad „gėjų manifestu“ yra begėdiškai manipuliuojama, nepateikiant viso jo teksto.

  • WU

    Iš tiesų Tomkus panašus į vieno amerikietiško animacinio serialo (south park) personažą Eric Cartman’ą, kuris taip žiauriai šaržuoja visas šias išvardintas fobijas, netoleracija, šovinizmą, antisemitizmą ir t.t. Filmuka pažiūrejus būna juokinga, bet kai taip daro antro pagal stambumą šalies dienraščio savininkas(ar vadovas nesidomiu kas jis ten) pradeda darytis baisu..

    • Man Tomkus labiau primena Savelijų Kramarovą iš „Sėkmės džentelmenų“, kuris į bet kokį klausimą atsakydavo,-„O aš kuo čia dėtas? Vos kas atsitinka – iškart kaltas aš.“ Hmmm… O gal jis – tai princas Florizelis, kovojantis su slapta masonų organizacija? ;)

  • Mykoliukas Beraštis

    Juk V.Tomkus sako, kad „žydai, daug iškentėjusi ir gabi tauta“. O kad niekšų pasitaiko bet kurioje tautoje, tai tiesa. Su V.Tomkum nesutinku tik, kad niekšų nereiktų priskirti vienai ar kitai tautai, o tiesiog vadinti niekšais ir tiek. Kur dirba homoskelsualios pakraipos žmonės, nei mano, nei V.Tomkaus reikalas. Jei žmogus gali vieną ar kitą darbą dirbti, kai koks skirtumas, kokia jo lytinė orientancija? O štai vertybių klausimas yra esminis ir čia jau nebėra vietos tolerancijai. Čia, deja, tenka pasirinkti ir pasirinkti labai aiškiai ir griežtai. Neįmanoma būti „visų“ pusėje. Tai kekšystė.

    • Arūnas

      Įdomi mintis, Mykoliuk, labai įdomi: „TOLERANCIJOS NEBUVIMAS – KEKŠYSTĖ“.
      P.S. Pasirodo aš daugekiu klausimų daugelį metų buvau KEKŠINAS (o gal kekšėnas, ar kekšius… net ir nežinau – reiks kada Mykoliuko paklausti, kaip teisingai tarti…)

      • Arūnas

        Atsiprašau, aš kaip tikras demagogas Mykoliuko mintį iškraipiau ir viską apverčiau aukštyn kojom. Štai teisinga mintis (jei , vėlgi teisingai traktuoju):
        TOLERANCIJA – TAI KEKŠYSTĖ.
        P.S. Pamoka man, kad nereikia skubėti spausti mygtuko „SIŲSTI“

  • AUKSINIS KARDAS

    gal kas gali atsakyti į kelis klausimus:
    1. kaip ilgai bažnyčios herarchai toleruos Navicko apsisprendimą?
    1. kaip švietimo klerkai praleido „Gender Loops“ projektą – per neapsižiūrėjimą ar kitokių intencijų vedami?
    3. ar visos Ltd gali kaip FED (USA – privatus fondas) spausdinti „laisvos rinkos“ sąlygomis savo valiutas?

  • Rimantas

    Keista, apie gėjų manifestą nė vieno blogo žodžio. Tabu? O gal gerai ten viskas? Nešlykštu gal?

    • Arūnas

      Gerbiamas Rimantai, kodėl sakote: „nė vieno blogo žodžio“. Štai mano išsakyta mintis (Copy-Paste)“Gėjų manifestas” yra šlykštus…
      Bet tai tik frazė iš teksto. Jei žmogus apie šlykščius dalykus kalba šlykščiai, jo kalbos dėl to nenustoja būti šlykščios.

  • Mykoliukas Beraštis

    Manifestas – vertybių klausimas. O apie tai labai aiškiai atsakiau.

  • Rimantas

    Straipsnio autorius ir 50 komentarų gėjų manifeste nieko šlykštaus neįžvelgė! Gal neskaitė? O gal pasipiktinimas Tomkaus provokacija užgožė?

  • vilius

    Paveluotai, Arturai, taciau priminciau, kad neturetume nagrineti nuoseklaus Tomkaus poziurio i zydus, gejus ar issikeltus, ar uzsakytus vejo malunus – jis nuoseklus padlaizys savo tirazo (o jis krenta) skaitytojams ir gaujai. Pasirinktame „pamfleto“ zanre ryskiau atsiskleidzia tikroji gyvuliska sio zmogaus prigimtis – gintis puolant ir pulti padugnes kultura pelno siekianciose diskusijose. Nepagarba kitaminciui, kitatauciui, kitalyciui, nesilaikant doroves ir teisiniu kriteriju – tipiskas sovietinio mentaliteto palikimas, pasilikes gyvas ir po 20 metu sio laikrasciu magnato puslapiuose. Deja, tie geri darbai, kuriais „nacionalinis dienrastis“ yra prisidejes prie viesumo, skaidrumo ir atgimimo skatinimo valstybeje, keliais seimininko su susikurta skriaudziamo teisuolio, visuomenes disidento-kovotojo kauke keliais plunksna isrektais bulvarinio stiliaus atsisaudymais vienu ypu nubraukia atsakomybe uz pasekmes skaitytojui ateityje. Ir primena, kad sis zmogus turi rimtu problemu su zurnalisto-verslininko etika ir psichika. Zinant, kad sukurta ambicinga slibino uzgaida – naikinti visus, kurie pastoja kelia, sulauksime ir ateityje „savo minciu kalinio“ brutaliu keiksmazodziu ir neapykantos riksmu pasirinktiems objektams nukryziuoti. Ir etikos komisijos nepades.
    P.S. atleiskit uz klaidas. kaimynas

  • vilius

    Rimantai, sutinku, visiems uzkliuvo Tomkaus rasliava, o ne tikrasis blogis – padugniu manifestas. Geju manifesta reiketu spausdinti pirmame puslapyje rimtesniame leidinyje, pvz. Respublikoje, Valstybes ziniose, o ne bulvariniame laikrastyje, bet VZ laikrastis to nepasiule kazkodel, nes demesys to laikrastuko ne tema nagrinet rimtai(jame negalima nieko rimtai skaityt), o jausti malonuma augant tirazui.
    P.S. atleiskit uz klaidas

    • zekas

      kad ir kiek bespausdintum tą gėjų manifestą, jis yra toks pat rimtas dokumentas, kaip ir J. Erlicko bajeriai, kažkada spausdinti lietryty.

      homofobai gėjų manifestą traktuoja kaip kažkokį slaptą suokalbį, kai tai tuo tarpu yra „meno“ kūrinys.

      • Arūnas

        zekai, gerai nukaltas samurajų kardas irgi yr daugiau „meno“ kūrinys, negu ginklas. Tačiau labai nenorėčiau atsidurti tame pačiame skersgatvyje, kuriame koks nors psichopatas laiko rankoje tą „meno“ kūrinį.
        Pamfletas, satyra, sarkazmas, ironija ir kiti „aštrūs daigčiukai“ nestabilios psichikos piliečio rankose gali tapti labai pavojingu ginklu. Apie Tomkaus psichikos stabilumą spręskite patys. Aš jau turiu susidaręs nuomonę šiuo klausimu.

        • zekas

          Arūnai, supykęs ant kokio kolegos, jam akį išdurti ar įsmeigti į gerklę gali papraščiausiu šratinuku.

          1. ar tai reiški, kad šratinuko išradėjas jį sukūrė tam, kad žmonės badytų vieni kitiems akis?

          2. ir ar tai reiškia kad, nepaisant to, kad šratinukas buvo sukurtas tam, kad juo rašyti, reikia vistiek drausti šratinukų gamybą ir naudojimą, nes kas nors gali šratinuku sužaloti kitą žmogų?

          • Arūnas

            Gerbiamas zekai, pritariu jums, kad nestabilios psichikos žmogus ir su šratinuku gali pridaryti daug blogo. Nemanau kad reikėtų drausti šratinukų gamybą ir naudojimą, nes didžioji dauguma jų pakliūna į stabilios psichikos žmonių rankas bei naudojami pagal paskirtį. Kaip, beja manau, kad ir didžioji dauguma samurajų kardų yra stabilios psichikos žmonių namuose padėti labai gerbiamose vietose.
            Nenoriu ginčytis su jumis tik dėl ginčyjimosi. Šios temos nagrinėjime aš jau labai daug kartų pasisakiau, tad nemanau jog pasakysiu ką nors naujo. Jei jums dar neaiški mano pozicija – skaitykite visus mano komentarus iš naujo. Jei jums mano pozicija aiški, tačiau jūs jai nepritariate – manau, kad mes abu turime teisę turėti kiekvienas savo nuomonę. Kaip jau minėjau, aš jūsų nuomonę gerbiu bei žaviuosi tuo atkaklumu, su kuriuo jūs savo nuomonę ginate. Kad žaviuosi pasakiau be jokio sarkazmo. Manau, kad kiekvienas žmogus privalo ginti savo nuomonę. Jūs ginate šauniai, nors manęs neįtikinate, kad „Gėjų manifestas“ nepavojingas.
            Jūsų teiginys, KAD TAI GROTESKO KŪRINYS (šį terminą vartoja miles ir jūs pritariate). Su juo galiu sutikti.
            Aš teigiu, kad ir grotesko kūrinys gali pakelti mases į kovą ir gali prasidėti lietis kraujas. Ar sutikti su mano teiginiu, ar ne – spręsti jums.

          • zekas

            Arūnai. negaliu nesutikti, kad ir grotesko kūrinys gali sukelti revoliuciją. tik tam, kiek pamenu iš istorijos pamokų, be grotesko kūrinio dar reikėtų, kad būtų „pribrendusi“ revoliucinė situacija.

  • miles

    Kodėl visi pamiršta, kad ,,Gėjų manifestas“ yra grotesko kūrinys?..

    • ledynmečio voverė

      Nepamiršta.

      • zekas

        „nepamiršta“. bet visvien šia „šiaudine baidykle“ gąsdina nežinančius apie ką kalbama…

  • „Tačiau, tai ką daro V.Tomkus, mano subjektyviu supratimu, nebeatitinka nei moralės, nei etikos nei sveiko proto, nekalbant jau apie visuomenės informavimo įstatymą…“

    Tai ką daro Tomkus, daro ir kiti visuomenės didžiai gerbiami ir mylimi žurnalistai, visuomenininkai ir politikai. Tik gal ne taip vulgariai ie stačiokiškai.

    Ar nesutinkate?

  • Tik Tomkus kliūna dėl to, kad varo „ant tos pusės“.

  • Musė

    Šaudykit mane, bet aš pritarčiau Ledynmečio voverei ir ypač Rimantui. Pats gėjų manifestas man yra 100 000 kartų baisesnis ir šlykštesnis už Tomkaus rašliavą. Ir nesvarbu, koks tai žanras – humoreska, groteskas ar dar kas nors. Tomkus tiesiog atsakė tokiu pačiu stiliumi. Anot J. naivaus, „šlykštus tekstas apie šlykščias tiesas“.

    Dar kartą pasikartosiu – jeigu mes esame tolerantiški gėjams, kitataučiams, kitatikiams ir pan., mes turime būti tolerantiški ir tiems, kurie turi kitokią nuomonę, ar ne?

    • Arūnas

      Tau, muse,gėjų manifestas yra 100 000 kartų baisesnis ir šlykštesnis už Tomkaus rašliavą. Aš tai dėčiau tarp jų lygybę.
      dar kartą galiu pasakyti, ką jau sakiau Voverei:
      P.S. O apie satyros, grotesko bei kitus panašius žanrus pasakysiu štai ką: nemaža dalis žmonių tai ką perskaito, išgirsta ar pamato – vertina ne per “kažkokias ten žanrų prizmes”, o PARAIDŽIUI. Manau, kad “Gėjų manifestas” yra šlykštus ir iš tikrųjų atlieka manifesto funkciją, o nėra paprasčiausias “pamfletukas”, kaip kai kas nori jį pateikti (o gal apginti?).
      Tačiau Tomkaus rašinys – toks pat šlykštus MANIFESTAS , tik jau nukreiptas į priešingos stovyklos žmonių protus. Ar Tomkaus rašiniai kursto visas įmanomas nesantaikas tarp žmonių? Manau, kad tai akivaizdu.
      Į tavo pastebėjimą, kad „Mes matyt dar nepriaugome iki Tomkaus, per paprasti esame“, tai aš tikrai nenorėčiau gyventi tokioje visuomenėje, kuri jau „priaugo iki Tomkaus“. Kaip beja nenorėčiau gyventi ir visuomenėje, kurioje homoseksualiom porom leidžiama įsivaikinti. Tikui, kad Tomkus mato daug negatyvių reiškinių, tačiau jis, kaip beja dažnai ir Valatka „neieško žodžio kišenėje“. Manau, jei nori būti išgirstas – reikia parinkinėti žodžius savo minčiai išsakyti. Jeigu tikslas – SUKIRŠINTI TAUTĄ, tuomet jau galima „drėbti viską, kas ant seilės“

      • Musė

        Aš visiškai sutinku, kad Tomkus rašo nepateisinamai šlykščiai. Tačiau tai, kad „Tomkus mato daug negatyvių reiškinių“, kuriuos mato ir nemaža dalis visuomenės su Katalikų bažnyčia priešaky, irgi faktas. Žinoma, tai, kokiu būdu ir kokiais žodžiais Tomkus dėsto savo poziciją, diskredituoja visus tuos, kurie turi kitokią nuomonę mažumų klausimu.

        Ar girdėjote tokį terminą „tylioji dauguma“? Kai viešumoje madinga atrodyti labai šiuolaikišku, progresyviu, madingu, tai garsiai deklaruoti – visi linksi makaulėmis, pritaria, katučių ploja. O išties širdyje galvoja visai kitaip ir vadovaujasi kitomis vertybėmis.

        Pagooglinau apie „tyliąją daugumą“, radau puikų M. Adomėno straipsnį, kuriam pritariu 200 proc.:

        „Lietuvoje atsivėręs plyšys tarp viešosios erdvės ir to, kaip iš tikrųjų gyvename ir ką galvojame. Penktadienį švęsime Žolinę. Daugybė žmonių suplauks į bažnyčias ir dalyvaus mišiose, šitaip išreikšdami savo įsitikinimus. Tačiau paskaitykime laikraščius – tik katalikų spaudos leidiniai pasakos apie šį įvykį. Kai žiūri mūsų televiziją ar skaitai laikraščius, gali pagalvoti, kad gyveni kažkokioje kitoje šalyje, kur tokia šventė kaip Žolinė net neegzistuoja.

        Mūsų viešoji erdvė neišreiškia daugumos vertybinių ir religinių įsitikinimų. Amerikoje apie tokius žmones sakoma: tylioji dauguma. Ir Lietuvoje susiformavo tokia tylioji moralioji dauguma, kuri laikosi savo įsitikinimų, bet neišeina į viešumą. Tačiau įtampa auga, nes dauguma žmonių galvoja visai priešingai nei pasakoja laikraščiai ir televizijos. Iš tikrųjų tai, kas vyko šį pavasarį Seime, kai buvo svarstomi klausimai dėl šeimos ir negimusios gyvybės išsaugojimo, atspindėjo tos tyliosios moraliosios daugumos interesus, tačiau viešojoje erdvėje buvo skleidžiama priešinga nuomonė: neva „pažangieji Lietuvos gyventojai renkasi laisvą šeimos modelį“.

        • R.Medinis

          Taip, Muse. Mes tolerantiški iš tolo – teoriškai, kol tavęs asmeniškai tai nepaliečia. Ir tikriausiai nesame visi iki galo sąžiningi patys sau. Gražu būti tolerantiškam, bet ar žinai kaip asmeniškai reaguotum, jei tavo sūnus pareikštų esąs gėjus, arba dukra parvestų į namus arabą ir pasakytų, kad tampa jo trečiąja (bet mylimiausia ) žmona? Ar išdrįstum eiti kartu į pirtį su Žmogumi kuris serga AIDS?…

          • romas

            Nereikia taip blogai apie žmones galvoti. Didelė dalis mažumas toleruoja. Tik lietuviai yra labai santūrūs ir nemėgsta išsišokimo, todėl prie bendro tradicinio fono irgi reikia taikytis visiems. Homoseksualumas visuomenėje toleruojamas, bet netoleruojamas to reiškinio sureikšminimas ir aktualizavimas. Lietuviui labiau priimtina žmonių lygybės samprata, nei padidintas dėmesys mažumoms vien dėl jų bendruomenės mažumo. Manau, Lietuvai nelabai tinka vakarietiški visuomenės auklėjimo modeliai, nes ten dėl senesnių liberalių ir žodžio laisvės tradicijų susiformavo grupės su itin radikaliu požiūriu į mažumas. Tuo pat metus mus farširavo žmonių lygybės idėjomis, todėl mes nepakantūs ne tik gėjų paradams, bet ir tiesiog turtingesniems už mus, labiau esantiems prie valdžios ir pan. Mūsų radikalai (anarchistai, nacionalistai ir pan.) yra labai neradikalūs. Todėl visko siekti reikia santūriom formom. Mano supratimu, pvz. agresyvus kairuolių elgesys prieš ultranacionalistiškai nusiteikusius kovo 11, buvo klaida. Žinant tautos charakterį, tai buvo suprasta kaip išsišokimas, o ramus ultranacionalistų elgesys davė jiems balų. Mažumoms tiesiog reikia dalyvauti reikalingų įstatymų kūryboje, veikti reikia per partijas ir visuomenines organizacijas ir dirbtinai nekaitinti atmosferos. Visi esam žmonės ir sugebam kitą suprasti, o užjausti yra krikščioniška. Negalima laukti visiško tautos pažiūrų išlaisvėjimo labai greitai, kai tauta pati buvo ilgoje priespaudoje. Ir kažin, ar didesnis pažiūrų išlaisvėjimas nepadidins ir tų pačių radikalų skaičiaus.

          • Arūnas

            R.Medini, pabandysiu atsakyti į visus tavo klausimus.
            Pirma – jei sūnus pareikštų, kad yra gėjus, tikrai jo nežudyčiau bei nesižudyčiau pats. Nesakau, kad man ta žinia labai patiktų (greičiau priešingai), tačiau sugebėčiau toliau su juo bendrauti, o neužtrenkčiau jam prieš nosį durų. Mykoliuko nuomone, čia tolerancijos būti negali, kaip negali būti „VIDURIO“, o tik „TAIP“, arba „NE“, „TIK JUODA“, arba „TIK BALTA“. Tačiau, žmonės, atsipeikėkit – juk aš nepriverstas rinktis tik tarp „UŽTRENKTOS DURYS, O TU MAN NEBE SŪNUS“ ir tarp „MANO NAMŲ DURYS VISADA ATVIROS TAVO IR TAVO DRAUGŲ HOMOSEKSUALIOMS ORGIJOMS“. Nejaugi niekas tarp šių dviejų kraštutinumų nemato tarpinių variantų?…
            Atsakymas į antrą klausimą: Jei mano dukra ir atsivestų kokį nusmurgėlį į mano namus tai greičiausiai būtų vietinis berniokėlis, kuris nori „laikinai prisiglausti“, o jei ji sugalvotų ištekėti už arabo ir tapti jo 3-ia, bet mylimiausia žmona, nemanau, kad ji parsitemptų tą arabą su visu jo haremu … Greičiausiai ji išvyktų į tą jo „arabiją“, nelabai ir klausdama mano nuomonės. Ar man būtų skaudu? – Taip. Ar aš ją žudyčiau? – Ne. Ar pats žudyčiausi? – Ne. Ar užtrenkčiau jai duris bet kada sugrįžti? – IRGI NE. Ko palinkėčiau? Būti laiminga ta 3-ąja. Ar tikėčiau, kad mano palinkėjimai išsipildys? – Nelabai. Jei ji tekėtų už vietinio bernužėlio, aš jai linkėčiau to paties – BŪTI LAIMINGA. Ar tikėčiau, kad mano linkėjimai išsipildys? – pavartykite santuokų-skyrybų statistiką bei pridėkite tas šeimas, kurios „viduje jau išsiskyrusios“, nors „popierių oficialiai nesutvarkė“ – štai jūs ir gausite atsakymą į klausimą: „kokia tikimybė, kad jūsų dukra(sūnus) bus laiminga(as)“.
            O jei trumpai: GERIAU UŽ VANDENYNO LAIMINGA, NEI ČIA VERKIANTI.
            Į trečią kl. pabandysiu atsakyti glaustai, nes su pirmais „labai daug raidžių pridėliojau“.
            Kiek kartų esu užėjęs į pirtį Impuls’e, nė vienas pirties lankytojas nėra išgirdęs manęs klausiant: „Ar čia sėdi koks nors P*****S, sergantis AIDS?
            P.S. Manau, atsakiau į visus tris klausimus. žadėjau reikštis trumpiau. Stengiuosi. Nelabai sekasi.

        • Arūnas

          Muse, visiškai pritariu tavo nuomonei, kad dažnai žmonės vengia išsakyti savo nuomonę, nes taip lyg ir ramiau, patogiau. Taip pat pritariu tavo nuomonei, kad žmonės dažnai deklaruoja visai ne tas idėjas, kuriomis tiki iš tikrųjų (pvz. prisiminkime kaip dar visai neseniai TSKP partijos nariai „staiga“ „atsivertė į dievą“ ir sekmadieniais pradėjo eiti į bažnyčią. Net per žinias rodydavo, kaip koks nors AMB’istas priklaupia ir žegnojasi bažnyčioje. Šlykštu buvo žiūrėti: farsas – daugiau nieko. Deja šiandien irgi dar yra žmonių (ir manau, kad nemažai), kurie net neturi suvokimo kas yra sąžinė bei sąvoką „mano nuomonė“ suvokia irgi labai miglotai. Aš nesakau, kad nereikia kalbėti, tačiau REIKIA PARINKTI ŽODŽIUS.
          Neskaitau aš Tomkaus straipsnių (jei kurį komentuoju – perskaitau), kaip ir neskaityčiau kokio nors bepročio dienoraščio, išreklamuoto, kaip „didžiulė sensacija“, ar „nauja mintis“.
          Tačiau aš paskaitau Valatkos straipsnius bei su daugeliu teiginių dažniausiai sutinku. Tačiau TONAS IR STILIUS, kuriuo tos mintys pateikiamos dažnai primena mano jau minėtą beprotį tamsiame skersgatvyje bemojuojantį samurajų kardu…
          Ar būsi išgirstas? – GREIČIAUSIAI.
          Ar būsi suprastas? – VARGU.

  • briedis

    o ziu- kiek to plunksnazmogio advokatu. siaip jau kitas klausimas gal idomesnis- ar turetu navickas tomkui kelti ieskini? nes pvz.- pats tomkus(tiksliau jo pavaldiniai) i laisvus ir korektiskus k.navako pasvarstymus kauno dienoje reagavo tiesiog liguistai- puole lieti krokodilo asaras ir mojuoti teisuolisku kumsciu, gasdinti milijoniniais ieskiniais. as andriaus navicko vietoj ieskini vistik pateikciau, gerai zinodamas i koki mesla teks iminti. vien tam, kad santazo, turto prievartavimo, psichologinio teroro praktika (apie kuria viesai ne karta uzsiminta)butu pagaliau stabdoma.

  • briedis dar pridursiu

    durniai jus, issiziojote ta manifesta pamate(ar nemanot kartais, kad cia tokia pati antis, kaip „siono isminciu protokolai“?) o esme visai kitur- ar nemanote, kad zeminti, niekinti ir izeidineti zmogu viesai, kaip tomkus a.navickui kad „rase“, yra- kaip cia pasakius, kad suprastumet…

  • briedis pagaliau

    ir cia jau uz gryna piniga nepriimkit: lipo tomkus kopeciom…

  • > Ledynmečio vovererei; gandrui; musei; rimantui;
    Jums, kaip tikintiems visokiu mėšlu reiktu dar pasiskaityt Valerie Solanas „Vyrų išnaikinimo draugijos manifestą“. O tada galėsit rėkt apie moterų sąmokslą. Teks jums ir moterų pradėt nekęst. O tada, kas belieka? Patiem tapt gėjais ;). Taip kad, jūsų padėtis atrodo be išeities :D.
    Yra pasauly visokių durnų popierių prirašinėta. Ar tai reiškia kad reikia visais jais tikėt?
    O tas Tomkaus „politinis pamfletas“… Pritariu Račui ir kai kuriems komentatoriams: šlykštu. Nesveiko žmogaus nesveikos rašliavos. Aišku ir kodėl toks brudas atsirado – „kerštas“ Navickui už Tomkaus pajudinimą ir Tomkaus apsilankymą Žurnalistų ir leidėjų etikos komisijoje. OK, suprantu, kad jis (Tomkus) – žmogus solidus ir užsiėmęs, jo laikas labai brangus (tą jis labai akcentavo toje pačioje komisijoje). Bet nu blyn… Tokiam stiliuj varyt… Man atrodo, kad čia jau nebe etikos komisijos darbas, o teismo. Navickas turėtų kreiptis dėl šitų ižeidinėjimų.
    Ir šiaip. Kas toj mūsų žemėj daros? Visiškai pamirštas bet koks mandagumas ir pagarba kitiems? Stendupistas Vaišnoras apie Pareigytę, Tomkus apie… Et, tingis vardint.
    Nežinau, kaip kitiems, bet man panašu, kad jei viskas taip tęsis ir toliau, dar po kelių metų šitoj valstybėj bus nebeįmanoma toliau gyvent.

    • ledynmečio voverė

      Pasakysiu atvirai: aš neskaičiau Tomkaus rašinio, mano ankstesni komentarai buvo atsakas į tas pastraipas, kurias A. Račas išskyrė savo rašinyje. Bet dabar aš perskaičiau… :) Cha-cha! Tai ar bent kuris atkreipė dėmesį, kad tame rašinyje Tomkus pliekiasi su Navicku lygiai taip pat, kaip A. Račas kaunasi su D. Stanciku? O visas Tomkaus rašinys parašytas gana neblogu satyriniu stiliumi. Nežinau ar Navickas tikintis, bet jis redaguoja krikščionišką tinklapį, tad taiklus Tomkaus pastebėjimas turėjo suvirpinti širdį, štai:
      „2004 metais plačiai per pasaulį nuskambėjusi istorija su italų profesoriumi Rocco Buttiglione, kurio kandidatūros į eurokomisarus nepatvirtino vien dėl to, kad per svarstymą jis pasisakė už Bažnyčią, už krikščioniškąsias vertybes bei tradicinę šeimą?“
      O kaip jums, TOLERANCIJOS gynėjai? :)
      Beje, vaikystėje buvau smalsus vaikas, tai teko vartyti ir Bibliją ir antibiblinę Taksilio satyrą „Biblijos linksmybės“, todėl atsakingai galiu pareikšti, jog MŪSŲ DIEVAS :) netoleruoja homoseksualizmo. Absoliučiai, jokia forma. Bausmė už tai – mirtis. Arba pragaro kančios tolerantams. :) Jokio pakantumo mūsų dievas nejaučia ir onanistams, zoofilams, sueičiai su tėvais ir t.t. ir t.t. Jaučio odą galima prirašyti, ko netoleruoja mūsų Dievas. Navickas, jeigu jis, žinoma, tikintis, galėtų keletą kartų perversti savo Šventą Raštą, atgaivinti atmintį, sustiprinti tikėjimą, tskant.

      • Arūnas

        Vovere,
        SATYRINIS atsakymas į SATYRINĮ „Gėjų manifestą“, vėliau SATYRINIS atsakymas jau į tą SATYRINĮ atsakymą it t.t… – gaunasi VISAI NE SATYRINIS tautos kiršinimas su visi NESATYRINĖM pasekmėm.
        Labai mėgstu duoti pavyzdžius, tad ir dabar nesusilaikysiu:
        a) du fektuotojai kaunasi špagomis sporto varžybose – SPORTAS,
        b) du fektuotojai kaunasi dvikovoje – PASTANGOS NUŽUDYTI.
        Viskas priklauso nuo taisyklių. Ir jei du „plunksnos broliai“, pasitelkę satyrą, ar kokį kitą aštrų minčių perteikimo būdą, rašinėja vienas kitam laiškus – nematau tame nieko blogo, nes abu supranta „žaidimo taisykles“, bei pagal jas žaidžia.
        Tačiau, kai „aštri“ mintis yra išsakoma laikraščio puslapiuose, į žaidimą įsijungia be galo daug žaidėjų ir patikėkite – NE VISI IŠ JŲ SUVOKIA ŽAIDIMO TAISYKLES.
        P.S. Pabandžiau įsivaizduoti dvikovos baigtį, kai vienas galvoja, kad tai sportinis „pasimankštinimas“, o kitas „kovoja dėl gyvybės, ar mirties“.
        O ar ne todėl „gėjų manifestas“ sulaukia tokio skirtingo vertinimo, kad žmonės jį vertina kiekvienas pagal savo supratimo lygį („žaidžai pagal skirtingas taisykles“).

        • ledynmečio voverė

          Satyros plunksna aštri, bet, vis tik, ji yra ginklas su gumine įmaaute. Negalima kautis satyra DVIKOVOJE. :) Greičiau jau tai sportas – kuris kurį šauniau sutrins į miltus, paguldys ant menčių, suries į ožio ragą ir t.t.

          • Tas „Gėjų manifestas“ parašytas 1987 metais, bet va Tomkus ėmė ir dabar į jį „atsakė“.. Neee, aš vis tik manau, kad čia krizės sąlygomis bandoma desperatyviai save parodyti :) Ir parodyti sėkmingai, žinant kokie mes visi jautrūs homoseksualų tema.

            Ir satyra čia tikrai nepavadinčiau. Satyra yra subtilumas, o ne vulgariai mužikiškas taškymasis.

          • Arūnas

            Vovere, net ir mes nesusišnekame, nes mes skirtingai suvokiame tuos pačius reiškinius. Jei tu manęs paklaustum, ar tai blogai – atsakyčiau, kad nuomonių skirtumas yra normalus reiškinys. Taip pat yra labai sveikintinas reiškinys, kai skirtingas nuomones, pažiūras turintys oponentai diskutuoja.
            Blogybė prasideda tada, kai kokia nors visuomenės grupė panaudoja kokią nors mąstytojo, ar mokslininko mintį kitai žmonių grupei engti, terorizuoti, išnaudoti ir t.t…
            Galiu duoti porą pavyzdžių:
            a) nekalta dviejų vokiečių (Markso bei Engelso) „minčių mankšta“ atnešė begalią kančių milijonams žmonių. Ar tie du mano minėti vokiečiai ragino proletariatą imtis tokių žiaurių represijų? Atsakymas – NE.
            b) kitas atvejis: rusų mokslininkė (pavardės dabar nepamenu, bet namuose info apie ją turiu) prieš antrą pasaulinį karą tyrinėjusi Tibeto kultūrinį palikimą, paskelbė grynosios arijų rasės teoriją, kurią rado senoviniuose tibeto vienuolynų rankraščiuose. Vienas jos mėgstamiausių simbolių buvo saulės ženklas – „svastika“. Nekalti tyrinėjimai, nekaltos teorijos su nekaltomis prielaidomis bei išvadomis… Pasėkoje – vėl gi milijonai suluošintų likimų.
            Pats save tai tikrai įtikinau, kad žodis gali būti „aštrus“, ne tik perkeltine prasme. Žodis gali būti ta kibirkštis, kuri įžiebs ugnį, nusinešančią šimtus, milijonus, ar ne šimtus milijonų gyvybių.
            TIE KURIE IŠTARIA ŽODĮ VIEŠAI – PRIVALO NUMATYTI GALIMAS PASEKMES. „Seilių taškymas“ į šalis tik vardan tautos sukiršinimo (ar dėl kokių „labai svarbių tikslų“, tačiau kurie vis tiek kiršina tautą), mano nuomone nepateisinamas.

  • briedis

    dar buvau irases apie tai, kad ne manifestas cia slykstu, o tai, ka tomkus a.navickui rase.kazkur pasimete.

  • Ten šalia to „manifesto prie manifesto“ dar yra „nebloga diskusija“ Tomkaus su Donskiu. Pokalbyje dalyvauja Tomkus ir… Tomkus. Paties Donskio kaip ir nematyt. Bet vistiek, anot Tomkaus – diskusija. :D

  • mamutas

    is tikruju, tai jo straipsniu neskaito net dienrastyje dirbantys zurnalistai… Graudu tai, kad visi taikstosi, nes uz lango krize ir sokineja pagal po paliepima. Baisu, kas darosi.

  • algis

    Gėjų manifestas man dar labiau nepatinka nei Tomkaus rašiniai..

    http://tomasviluckas.blogas.lt/442515/michael-swift–geju-manifestas.html

    Trumpa ištraukėlė iš Tomo puslapio

    „Mes paversime jūsų sūnus, jūsų lėkštų svajonių, vulgaraus melo, silpnai išvystyto vyriškumo simbolius, pederastais. Mes suviliosime juos mokyklose ir bendrabučiuose, sporto salėse, persirengimo kambariuose, sporto aikštelėse, seminarijose, jaunimo grupėse, kino teatrų tualetuose, kareivinių barakuose, krovininių automobilių stovėjimo aikštelėse, visuose vyrų klubuose, Kongresų rūmuose, visur, kur tik esama vyrų. Jūsų sūnūs taps mūsų klusnūs tarnai ir vykdys tai, ką jiems liepsime. Jie įgaus mūsų veidą. Jie geis mūsų ir dievins mus.

    • zekas

      pamiršote pacituoti pačią pirmąją „gėjų manifesto“ pastraipą, kuri yra esminė:

      “This essay is an outré, madness, a tragic, cruel fantasy, an eruption of inner rage, on how the oppressed desperately dream of being the oppressor.” Vertimas: “Šis esė yra keista beprotybės tragiškai žiauri *FANTAZIJA* (paryškinta zeko), proveržis vidinio pykčio, kai engiamasis beviltiškai svajoja tapti engiančiuoju.”
      žr. http://rainbowallianceopenfaith.homestead.com/GayAgendaSwiftText.html

      be jos „manifestas“ yra klastotė, skirta gasdinti žmones nebūtais dalykais.

  • Justinas

    Pilnai sitais klausimais palaikau Tomku, esu uztektinai mates pasaulio, todel sakyciau nereikia brukti kitiems dvigubu standartu,veidmainystes,sukciavimo, apsimetinejimo ir t.t.
    Negali buti jokiu tabu, kodel is manes Lietuvio gali tyciotis visoks iskrypeliskas slamstas suvaziaves is pasaulio? Kaip apsiginti nuo to kas man , gal ir daugumai, nepriimtina ? Kodel pasinaudodami nesusivokiancia teisesauga juos naudoja savo patycioms is LR zmoniu o as Lietuvos pilietis apsiginti nuo patyciu negaliu – apginti nuo iskrypeliu provokaciju, ju smegenu ataku teisesauga apginti per daug impotentiska.Apie tai rasyti ne tik reikia ,bet ir kuo daugiau.
    Tomkaus pozicija aiski, o slidi nuomone t.y. tolerantiska kaip dabar yra madinga viska po ja slepti, tas pat kas nuomones nebuvimas. Taigi klausimas,ar reikia save sunaikinti kaip tauta atiduodant pirmenybe iskrypusioms europos ir pasaulio idejoms ? Bailiai esam ir busim jeigu nera aiskios pozicijos ir visko bijosim. O ko tada vertos visos taurios idejos apie lietuvybe, jei mus prarys ir asimiliuos iskrypes pasaulis ?Silpni esam nes bijom !

    • Gintas

      Dar vienas sugadintas žmogus ant Lietuvos.
      Gaila.

    • Arūnas

      Justinai, trumpas klausimukas:
      Kaip jūs vertinate tuos lietuvius, kurie išvažiavo dirbti į Europos Sąjungos valstybes ir ne tik į jas?
      Ar tai irgi „visoks iskrypeliskas slamstas suvaziaves is pasaulio“? Jei atsakymas – taip, tai gaunasi, kad trečdalis Lietuvos darbingo amžiaus žmonių (suprask: mąstančių, o ne mažamečių vaikų bei sukriošusių senių) yra tas „iškrypėliškas šlamštas“.
      P.S. Justinai, galite nesivarginti su atsakymais, nes mano klausimai retoriški. Na, nebent labai norėtumėte… juk minties reiškimo laisvė.

    • zekas

      Justinai, visiškai jus palaikau dėl to, kad „nereikia brukti kitiems dvigubu standartu, veidmainystes, sukciavimo, apsimetinejimo“. tačiau kartu norėčiau pasiteirauti, apie kieno dvigubų standartų, veidmainystės, sukčiavimo apsimetinėjimo brukimą?

      kaip jau rašiau ankstesniuose šio A.R. blogo komentaruose, tai „gėjų manifestas“ paprastai yra cituojamas be pirmosios, esminės „manifesto“ pastraipos, nurodančios, kad tasai „manifestas“ yra viso labo FANTAZIJA. t.y. tomkus klastoja tą taip vadinamą „manifestą“, pateikdamas jį kaip baidyklę, nors tai yra literatūros kūrinys, fikcija.

      todėl tikrai reikia klausti tomkaus, dėl ko jis taip negražiai elgiasi, kodėl meluoja, kodėl taiko dvigubus standartus.

      • zekas

        dar norėjau pridėti prie to, ką parašiau. jūsų tolesnės mintys apie brukamą „iskrypeliska slamsta“ yra viso labo suklaidinto ir nuolat klaidinamo žmogaus išvedžiojimai. apie tai, žinoma, pageidaujant galima diskutuoti.

  • jura

    man rods tomkui tieisog seutejimo periodas.pavasaris. paumejimas. sakyc turetu praeiti po kiek laiko

  • briedis irgi justinui

    jei kada teks pamatyti „siono isminciu protokolus“, zinok, kad juos rase caro ochrankos (slaptosios policijos)pulkinkas(berods, nepamenu pavardes, bet tikrai nezydiska).zmones tau sako, kad sio „manifesto“ neverta priimti uz gryna piniga, geriau isiklausyk, ka sako. beje, pasaulis – daugiau, nei berlyno meiles paradas. o stai andrius navickas- yra realus zmogus, ne fikcija, o vieno demokratiskiausiu ir solidziausiu portalu vadovas.ir suprask- racas ne apie ta manifesta rase, o apie tomkaus poelgi, kuriuo jis apjuodino zmogu.

    • Matau, kad mūsuose dažnas daro vieną ir tą pačią klaidą – vertina tekstą pagal jo menamą autorių.

      Ir vadinamųjų „Siono išminčių protokolų“ ir „Gėjų manifesto“ populiarumo paslaptis slypi ne jų abejotinoje autorystėje ar žanre, o tame, kad juose kadaise paminėti dalykai staiga aptinkami realiame gyvenime.

      Štai įvyko krizė, kurios nelaukė rimtieji ekonomistai, Lietuvoje.

      Ir jeigu kas nors aptiks pvz. 1996 m. tekstą, kuriame su humoristine ar konspirologine įžanga bus aprašyta NT burbulo pūtimo Lietuvoje schema su visais etapais ir išdėstymais bei pasipelnymo iš to reikalo rekomendacijomis, daugmaž atitinkanti tai, ką mes matome dabartyje, tai manau, kad toks tekstas taptu populiarus ir į jį būtu žiūrima pakankamai rimtai, nepaisant to, kas ir kur jį būtų paskelbęs.

      Vadinamieji „Siono išminčių protokolai“ buvo niekam neįdomūs konspirologiniai svaičiojimai, kol neįvyko Pirmasis pasaulinis karas, dvi sėkmingos Rusijos revoliucijos ir kelios ne tokios sėkmingos kitose šalyse.

      Tik tuomet Europos visuomenė ir atkreipė dėmesį į keistus įvykių ir poveikio jiems mechanizmų sutapimus su aprašytais kadaise išleistoje konspirologinėje knygiūkštėje. Tada ir tik todėl gimė tų Protokolų šlovė. Kas juos parašė – neturi jokios reikšmės, svarbūs – sutapimai.

      Lygiai tas pats yra ir su Gėjų manifestu. Na, parašė kadaise kažkoks veikėjas humoristinį, kaip teigiama, pamfletą. Tokių šimtus rašo internautai kasdien.

      Esmė tame, kad tai, kas nemenką dalį to, kas paminėta tame sename tekste apie slaptas politizuotų homoseksualistų užmačias, mes staiga pamatėme bandant realizuoti pas mus, Lietuvoje.

      Tik aklas gali nematyti tų „keistų sutapimų“.

      Apie tai ir verta kalbėti, o ne aiškintis to Manifesto tikrumą ar pan.

      Ir ežiui aišku, kad jis nėra legitimus viso pasaulio homoseksualistų dokumentas ir negalima dėl jo kaltinti kiekvieno homoseksualaus žmogaus.

      Tačiau tų, kurių veiksmai kažkodėl sutampa su tais, kurie aprašyti tame manifeste, verta paklausti:

      „Gerbiamieji, ką jūs darote? Kodėl siūlote ir brukate tai, kas aprašyta Manifeste? Gal jūs rimtai bandote paversti šį pamfletą nevieša politine programa?“

      Todėl ir norima nukreipti dėmesį nuo šių klausimų į Manifesto autorystės ir jo žanro aptarimą, vietoje to, kad paaiškinti, kodėl politizuotų homoseksualistų organizacijų veikla Lietuvoje vyksta taip, lyg jos rimtai vadovautusi to pamfleto nuostatomis.

      O aš, pvz., norėčiau gauti tuos atsakymus ir visai nenoriu aptarinėti to Manifesto kilmės ar žanro, nes jie visiškai nesvarbūs šiuo atveju.

      • zekas

        zeppelinus, kaip suprantu, yra gėjų politikos žinovas. ir jis turi klausimų. puiku.

        pats būdamas homoseksualiu ir šiek tiek besidomintis homofobinėm nesąmonėm, pabandysiu atsakyti į klausimus. tik norėčiau pradžioj pasitikslinti, kokie tie yra klausimai, nes „gėjų manifesto“ pamflete yra prirašyta daug, mano požiūriu, keistenybių. ir nelabai suprantu apie kurių iš tų keistenybių brukimą kalba Zeppelinus.

  • A.G.

    Ne vienas čia žiūriu parašė visiškai panašiai kaip jų kritikuojamas žurnalistas…
    Kariuomenėje galvodavau, jai tave žmogau, kai buvai „salabonas“ žiauriai mušė, tad kodėl tu tą patį kartoji…
    Pasirodo yra tas žmonėse genuose – jis kitaip negali gyventi, jei to paties nepakartos.
    Žinoma, kaip sakydavo „seniai“ mus grandinėmis daužė, o mes tik sagtimi lupame…
    Gal bū. Gal būt, dabar truputuką kitaip žmonės būtų žudomi nei prieš 90 ar 50 metų… bet tuojau pat suabejoju, juk ir dabar labai žiauriai dažnai žudo…
    Matyt, visgi žmogaus evoliucijoje keletas šimtmečių yra mirksnis, per kurį vos blakstieną krusteltum…

  • briedis >zeppelinus

    paistalai. sutapimu ir „aktualiju“ galima, kad ir nostradamo pranasystese kupetomis atrasti. tai negi del to jas reiktu i antrastes iskelti? bet ir velgi- ne apie geju izulumus raco straipsnio esme. net nezinau- gal pats a. racas paaiskintu skaitytojams- kiek yra dukartdu.

  • Margaux

    Adresuojama Autoriui:
    Artūrai, tave pažinau kaip tiesų ir objektyvų žurnalistą, kuris tiesiai šviesiai sako tai ką mato, bet šiuose tavo komentaruose aš įžvelgiu norą įtikti tam tikroms grupėms.
    Neįmanoma nepastebėti, kad prasidėjo propagandinis karas tarp gėjų ir jų oponentų. Gėjų šalininkų naudojamos priemonės man kelia didesnį pasišlykštėjimą, nei Tomkaus žodžiai. Čia tik mano nuomonė!

    • Margaux, gyvenimas tuo ir žavus, kad turime savo nuomones. O dėl grupių – gal galėtumėte konkrečiau. Kad žinočiau iš ko atlygio prašyti…

  • Gogis

    P. Racai, kada baigsit ant gerb. Tomkaus darytis savo populiaruma? :) , jau vien diskusijos kokios susidaro, matosi kad populiarumu jos lenkia kitas istorijas, tokias kaip, kad „atejau i oro uosta ir perskaiciau , kad galbut socialiniai tinklai populiareja“

    P.s. labai gerai pastebeta del BNS ir ELTOS, Racas kovoja pasamones lygmenyje tai jau tikrai :)
    Ypac nemalonu turbut buvo kai Lrytas pradejo pirktis informacija is ELTOS del kokybiskesnes info.

    Siaip Raco blogas tai neblogas, paskaitau 50 proc. mazdaug.
    Komentatoriai manau cia patys intelektualiausi pasaulyje. Gal ir koki nauja isradima mokslini ziurek uzklydes cia atrasi.

  • Mielas Gogi, jūsų įžvalgos labai gilios ir labai svarbios. Ačiū. Taip, labai stengiuosi darytis iš V.Tomkaus populiarumą, nes jo man labai trūksta.

    Ir apie pasąmonę jūs čia labai teisingai – labai verkiau ir labai skaudėjo kai ELTA Lrytui pasiūlė nemokamai savo informaciją. Blogiausia – kad ne tik Lrytui, bet ir daugeliui kitų. Labai skaudu buvo, kai už tokį gerą produktą niekas nemoka…

    Ir labai ačiū už komplimentus mano tinklaraščiui. Spėju, kad į tuos 50 proc. patenka įrašai apie V.Tomkų, Humoristų klubą ir nuotraukos…

    Ačiū, kad lankotės ir didinate mano tinklaraščio populiarumą.

  • Gogis

    Aciu, kad bent reaguojate. Reiskia taikliai sauta :)

  • Pingback: Dansu Dansu / Marketingas ir komunikacija()

  • Kodėl Račas neišsako savo nuomonės dėl manifesto ??/
    Gal šis manifestas tai provokacija ???
    O gal Račas pats yra gėjus ????

  • Pingback: e.f.i. Apie gėjus, žydus ir politines technologijas |()