Omnitel pasiūlė kompensaciją pasirinkusiems „Asmeninį“ planą?

Šiandien birželio 1-oji.

Terminas, iki kurio visi Omnitel privatūs ir verslo klientai turėjo gauti laiškus su informaciją apie „Asmeninio“ plano suteikimą. 

Negavome…

Tikiuosi, nebegausime ir pernai pasirašyta sutartis, galios visą joje nurodytą laikotarpį.

Tačiau Omnitel šiandien paskelbė labai įdomią žinią.

Ne, įdomu ne tai, kad visą vasarą, Omnitel klientai, kurie sutiko priimti jiems savanoriškai-priverstinai pasiūlytą „Asmeninį“ planą, galės visą vasarą su „Omnitel“ klientais kalbėti nemokamai.

Daug įdomesnė žinia yra pranešimo pabaigoje:

Atsižvelgdama į vartotojų nuomonę, „Omnitel“ prieš kurį laiką pakeitė „Asmeninio“ plano koncepciją ir pritaikė jį besikeičiantiems vartotojų poreikiams. „Omnitel“ atsižvelgia ir atsižvelgs į kiekvieno „Asmeninio“ plano vartotojo dabartinius poreikius ir pateiks kiekvienam vartotojui jo vartoseną atitinkantį pasiūlymą.

Ką nors girdėjote?

Aš, prisipažinsiu, ne.

Gali būti, kad ką nors praleidau, tačiau labiau tikėtina, kad „Omnitel“ paprasčiausiai įvertino situaciją ir nusprendė tyliai numarinti „Asmeninį“ planą.

Na, gal tiksliau būtų sakyti, ne numarinti, o juo neprievartauti. Tai yra, nebandyti varu suvaryti visų klientų į „Asmeninį“ planą, taip tikintis išsaugoti praėjusių metų pajamas, o ieškoti kitų būdų, kaip tas pajamas stabilizuoti.

„Omnitel“ puslapyje – šalia „Asmeninio“ plano šiandien yra planai „Bendravimas 1/2/3/4“, „Tradicinis“ bei „Mozaika“ privatiems, taip pat  „Veikla 1/2/3“, „Klasikinis“ bei „Dinamiškas“ verslui.

Ar jie ten buvo, kai buvo paskelbta apie „Omnitel“ asmeninę „dovaną“ visiems ištikimuiems klientams? Man, atrodo, kad ne, nors nesu 100 proc. tikras.

Tačiau esu visiškai įsitikinęs, kad „Omnitel“, nors kiek ir pavėluotai, suprato, kokią žalą reputacijai ir pajamoms gali turėti neapgalvoti ir vienašališki sprendimai ir nepagarba klientams.

Būtent pastarasis aspektas – nepagarba klientui – ir buvo pati silpniausia „Asmeninio“ plano akcijos dalis. Ji griovė pasitikėjimą bendrove ir grasino paversti niekais ilgametį jos įdirbį.

Kodėl? Ogi dėl labai paprastos priežasties: „Asmeninio“ prievartinis brukimas siuntė žinią, kad sutartis su „Omnitel“ neturi jokios vertės.

Po tokios žinios bendrauti nebesinori. Nes negali žinoti, ar prabėgus pusmečiui nuo perėjimo į „Asmeninį“ neatsiras koks „Vasarinis“, „Šeimyninis“ ar „Kalėdinis“.  

Džiaugiuosi, kad „Omnitel“ tai suprato. Ir tikiuosi, kad tą tą supratimą lėmė ne vien masinis klientų bėgimas į kitas bendroves, bet ir suvokimas, kas yra verslo etika.

Taip pat džiugu, kad jau pasirinkusiems „Asmeninį“ planą, „Omnitel“ pasiūlė kompensaciją – tik taip vertinu tą „kalbėk visą vasarą nemokamai“ akciją.

Tiesa, tai visų problemų anaiptol nesišsprendžia: nes dabar, sužinoję, kad „Asmeninis“ planas nebus vienintelis, kaip kad „Omnitel“ buvo paskelbusi, šį planą nenoromis pasirinkusieji galėtų sakyti, kad „Omnitel“ juos paprasčiausiai apgavo.

Ir tikriausiai būtų teisūs.

P.S. Įdomu, kas buvo to genialiojo „Asmeninio“ plano autorius?

(10 balsų, vidurkis: 4,00 iš 5)
Loading...