Omnitel pasiūlė kompensaciją pasirinkusiems „Asmeninį“ planą?

Šiandien birželio 1-oji.

Terminas, iki kurio visi Omnitel privatūs ir verslo klientai turėjo gauti laiškus su informaciją apie „Asmeninio“ plano suteikimą. 

Negavome…

Tikiuosi, nebegausime ir pernai pasirašyta sutartis, galios visą joje nurodytą laikotarpį.

Tačiau Omnitel šiandien paskelbė labai įdomią žinią.

Ne, įdomu ne tai, kad visą vasarą, Omnitel klientai, kurie sutiko priimti jiems savanoriškai-priverstinai pasiūlytą „Asmeninį“ planą, galės visą vasarą su „Omnitel“ klientais kalbėti nemokamai.

Daug įdomesnė žinia yra pranešimo pabaigoje:

Atsižvelgdama į vartotojų nuomonę, „Omnitel“ prieš kurį laiką pakeitė „Asmeninio“ plano koncepciją ir pritaikė jį besikeičiantiems vartotojų poreikiams. „Omnitel“ atsižvelgia ir atsižvelgs į kiekvieno „Asmeninio“ plano vartotojo dabartinius poreikius ir pateiks kiekvienam vartotojui jo vartoseną atitinkantį pasiūlymą.

Ką nors girdėjote?

Aš, prisipažinsiu, ne.

Gali būti, kad ką nors praleidau, tačiau labiau tikėtina, kad „Omnitel“ paprasčiausiai įvertino situaciją ir nusprendė tyliai numarinti „Asmeninį“ planą.

Na, gal tiksliau būtų sakyti, ne numarinti, o juo neprievartauti. Tai yra, nebandyti varu suvaryti visų klientų į „Asmeninį“ planą, taip tikintis išsaugoti praėjusių metų pajamas, o ieškoti kitų būdų, kaip tas pajamas stabilizuoti.

„Omnitel“ puslapyje – šalia „Asmeninio“ plano šiandien yra planai „Bendravimas 1/2/3/4“, „Tradicinis“ bei „Mozaika“ privatiems, taip pat  „Veikla 1/2/3“, „Klasikinis“ bei „Dinamiškas“ verslui.

Ar jie ten buvo, kai buvo paskelbta apie „Omnitel“ asmeninę „dovaną“ visiems ištikimuiems klientams? Man, atrodo, kad ne, nors nesu 100 proc. tikras.

Tačiau esu visiškai įsitikinęs, kad „Omnitel“, nors kiek ir pavėluotai, suprato, kokią žalą reputacijai ir pajamoms gali turėti neapgalvoti ir vienašališki sprendimai ir nepagarba klientams.

Būtent pastarasis aspektas – nepagarba klientui – ir buvo pati silpniausia „Asmeninio“ plano akcijos dalis. Ji griovė pasitikėjimą bendrove ir grasino paversti niekais ilgametį jos įdirbį.

Kodėl? Ogi dėl labai paprastos priežasties: „Asmeninio“ prievartinis brukimas siuntė žinią, kad sutartis su „Omnitel“ neturi jokios vertės.

Po tokios žinios bendrauti nebesinori. Nes negali žinoti, ar prabėgus pusmečiui nuo perėjimo į „Asmeninį“ neatsiras koks „Vasarinis“, „Šeimyninis“ ar „Kalėdinis“.  

Džiaugiuosi, kad „Omnitel“ tai suprato. Ir tikiuosi, kad tą tą supratimą lėmė ne vien masinis klientų bėgimas į kitas bendroves, bet ir suvokimas, kas yra verslo etika.

Taip pat džiugu, kad jau pasirinkusiems „Asmeninį“ planą, „Omnitel“ pasiūlė kompensaciją – tik taip vertinu tą „kalbėk visą vasarą nemokamai“ akciją.

Tiesa, tai visų problemų anaiptol nesišsprendžia: nes dabar, sužinoję, kad „Asmeninis“ planas nebus vienintelis, kaip kad „Omnitel“ buvo paskelbusi, šį planą nenoromis pasirinkusieji galėtų sakyti, kad „Omnitel“ juos paprasčiausiai apgavo.

Ir tikriausiai būtų teisūs.

P.S. Įdomu, kas buvo to genialiojo „Asmeninio“ plano autorius?

(10 balsų, vidurkis: 4.00 iš 5)
Loading...
  • Kęstutis Gečas

    Manau, kad tai labiau nei teisingas sprendimas. Asmeninis planas buvo klaida pirmiausia dėl to, kad negali būti baudžiavos liberalioje (arba iš dalies liberalioje ekonomikoje).

  • Kęstutis Gečas

    p.s. sakydamas „teisingas sprendimas“, turėjau galvoje Asmeninio plano numarinimą. :)

  • mdxacuk

    Bent jau kai kurie iš tų kitų planų tai buvo. Jie greičiausiai buvo specialiai sugalvoti klientams gąsdinti, nes numatė sujungimo mokestį. Nenori „asmeninio“ – še tau planas su sujungimo mokesčiu. Nors man asmeniškai asmeninis planas būtų naudingas. Tiktai dabar „Omnitelis“ išsigando ir nebesiūlo.

  • Žinau, kad vietoj „Asmeninio“ ir pradžioje tikrai buvo galima pasirinkti planą su sujungimo mokesčiu.

    • Martynai, esi teisus, bet tas planas buvo toks, kad jo niekas nesirinktų:) O dabar kai kurie siūlomi planai visai padorūs, palyginti su Asmeniniu.

  • Berge

    Nebesikartosiu, ką manau apie „Asmeninio“ plano „įvedimą“ po devynerių metų naudojimosi Omnitel paslaugomis ir turėdama rankose Sidabrinę Omni ID kortelę. Savo nuomonę palikau ten, kur vyko šios temos aptarimas, nes į mano laišką Omni paprasčiausiai neatsakė. Dar labiau liūdino net kelis mėnesius trukęs Omnitel elgesys, visiškai ignoruojantis vartotojų reakciją. Omnio atstovai ir tarp jų – pats Zabulis – galutiniai „pribaiginėjo“ savo ex-klientų pasitikėjimą frazėmis apie gaunamas padėkas ir altruistišką norą „neriboti klientų vartojimo“… skambėjo ir graudžiai, ir juokingai…

    Po trijų mėnesių Omnis atsipeikėjo… (?)… Versle toks laiko tarpas gali reikšti ir mirtį.

  • WU

    Artūrai, Jūs kaip žiniasklaidos atstovas gal girdėjote, kad kam nors iš omnitelio viršūnėlių būtų nulėkusi galva? Aš negirdėjau.. Gal nepastebėjau.. Šiaip įdomus dalykas vienašališkas sutarties sąlygų keitimas. Bent jau suprato į koki mėšlą iklimpo.. Idomi marketingo taktika..Šiaip patiko agresyvus bitės elgesys. Kiek girdėjau kalbančius kolegas teisininkus, tai bitė iš karto, po šio omnitel akibrokšto pasamdė keletą teisininkų, kad jie sėdėtų ir atsakinėtų į telefono skambučius žmonių, kurie nori pabėgti iš omnitelio. Ir šiaip kaip keista, kad omnitelis priėme toki sprendimą nepasikonsultavęs su teisininkais. Taip drįstu teigti, nes jų atstovai yra LAWIN advokatų kontora ir nemanau, kad jie būtų leidę padaryti tokia klaidą..

    • Rytis

      Jeigu jie vienašališkai nutarė pakeisti sutarties sąlygas – reiškia teisiškai viskas tvarkoj, reiškia turi būti numatytas toks atvejis. Arba kur nors kaip visada – smulkiai smulkiai.

    • Nesuprantu kas čia ką stebina. Asmeniškai aš niekada nebuvau Omnio klientu, nes visada mačiau jų gobšumą. Man jie visada buvo atstumianti endrovė, todėl esu įsitikinęs, kad šią „operaciją“ padiktavo kažkurio iš didžiausių šefų supratimas, kad žmonės tylėjo, tyli ir tylės. Bet šį kartą apsiriko.

    • Rimantas

      O kam galėjo lėkti galva? Sprendžiant iš to kaip įsitaisius kiaulės akis tas planas buvo stumiamas, nenustebčiau, jei paaiškėtų, kad genialusis autorius ir yra kažkur tarp viršūnėlių. Tikrai įdomu būtų sužinoti kas jis…

  • bang

    „Džiaugiuosi, kad “Omnitel” tai suprato. Ir tikiuosi, kad tą tą supratimą lėmė ne vien masinis klientų bėgimas į kitas bendroves, bet ir suvokimas, kas yra verslo etika“ – be komentarų :)

    • Mantas

      nu jo, naivus tas Račas

      • Mantai, gal būtų galima į temą? Na, bent jau su mažyčiu savo išvados pagrindimu:)

        • Mantas

          Tikėti, kad „omnitel“ tik dabar suprato, kas yra verslo etika, mano galva, taip pat naivu, kaip tikėti LEO tauriausiais ketinimais.

      • bang

        Mano vaikas taip pat būdamas trejų bando pasislėpti užsimerkęs :)

  • Foto

    Esu pries omniteli, bet gal siek tiek per ziauriai cia smugdote verslininkus Arturai :)

  • Ogis@Co

    Kol buvau bitej, tol ir man daug darbines atminties uzimdavo visokiu ‘pasiulymu’ sifravimas, saskaitu nagrinejimas, nuolaidu subtilybes ir t.t. Vnz., budavo apie ka pakalbet nuolat.
    Veliau neapsikenciau ir islekiau i tele-du… Galvojau: pabandysiu, paziuresiu… Per 6 metus ne karto neteko diskutuot apie mobiluji rysi :):)
    Tiesiog naudojies duotu telefonu, ir tiek :)

  • Ogis@Co

    beje, login’e dalyvauja ir omnio „produktu“ (zinot ta rusiska anekdota?) vadovas – gal prisipazins, kieno asmeninis produktas? :)

  • Vasia

    Hebra telekomuose sneka, kad p. zabuliui uz asmenini plana ir rezultatus akcininkai asmeniskai padekojo…. vaiksciojo galva nuleides, piktas kaip sirse.

  • Aušra

    Manau, klaidų padaro visi, tačiau ne visi gavę per galvą atsitiesia. Manau, Omnitel yra per gerai dirbanti kompanija ir turi per daug stiprių žmonių, kad ilgai klupėtų. Suprato, atsiprašė, išsimėš savo kiemą ir vėl išsities. Esu tikra, kad tai tik pradžia.

    • Rimantas

      Laikyti klientus idiotais — tai ne klaida, o mentalitetas.

  • nerijus

    Pildyk naudojuosi nuo 2001 metų ir toliau sėkmingai naudosiuosi.
    Įmonė apmoka „bitės“ ( anksčiau omnitel ) sąskaitą ir tuom džiaugiuosi :)
    Niekada netikėjau ir netikėsiu jokiomis akcijomis :)
    Gyvenam kapitalistinėj- demokratinėj santvarkoj, tai nereikia tikėtis, kaip Sekmokas pasakė, jog nereikia galvoti, jog „…visur norima tik pelno…“.Ar jam „kramėj“ ne viskas tvarkoj ar kur kitur- nežinau, bet, taip kalbėti Energetikos ministerui- per žema :)

    Šiuo meštu „maldeikiai“ diskutuoja EP debatuose…
    Žinoma, kur nediskutuos, kai alga 7,6 tūkst. alga.
    Čia „į rankas“?

    • GIGA

      ir eurų:)

    • Valentinas

      Nerijau,
      Kuo tau užkliuvo Sekmokas? Pasakė viską tvarkingai, taip kaip turi būti.

      • nerijus

        Valentinai, jis NUSIŠNEKĖJO.
        Pasakyk, nors vieną demokratinę, kapitalistinę valstybę, kurioje verslas NIEKADA nesiektų pelno?
        Yra laikas kalbėti, bet būna, kai reikia- patylėti ir nejuokinti žmonių.

  • mmm

    Buvau praejusia savaite salone. sakau noriu kazko kito vietoj asmeninio. Tai pasiule naujus, blogesnius uz buvusi

  • Fredis*

    Visada su slaptu pavydu žiūrėdavau į žmones, kurie atsilupus bato padui, nusipirkus marškinėlius ir namie supratus, kad tau jie netinka, mišrainės indelyje radus žiurkės galvą – netinkamą produktą neša atgal prekybininkui, paskambina vartotojų teisių apsaugos tarnybai, surenka ne maisto produktų kokybės inspekcijos telefoną. Niekada neteko preciziškai nagrinėti iš ko susideda sąskaitos suma už paslaugas komunalinkams, kai prie darbo kitas vairuotojas aplamdo mano stovintį automobilį – tik kvailai nusišypsau ir prašau atleidimo, kad pridariau žmogui rūpesčių… ech, tas mano lietuviškas nuolankumas. Jeigu visi žmonės būtų tokie kaip aš – užliptų monopolistai ir oligarchai mums ant sprado ir išspaustų iš mūsų kišenių paskutinį centą.
    Gavau ir aš šiandien rytą žinutę, kad galiu visą vasrą kalbėtis nemokamai – net nesureagavau, žinutę numečiau, galvojau, kad tai eilinis telekomunikacinės bendrovės rinkodarinis triukas.
    P.S. „Asmeninis planas“ man labai tiko, nes praėjusiais metais kalbėjau nedaug, dar skmbinu be įtampos, kalbu laisvai tiek kiek man reikia.

  • wai2lis

    Šiaip jau kas pataikė į pernai vasarą vykusias ,,Omnitel“ akcijas, manau su ,,Asmeniniu planu“ tikrai nepralošia. Neįsigilinau į kitų tinklų planus ir spėju , kad nėra tokio kito plano, kur už 26 litus galėtum šnekėti 450 minučių… Minutės kaina – 0,06 ct.

  • wai2lis

    Atsiprašau, suklydau… Minutės kaina – 6 ct.

  • M

    Nenuleke dar nei viena galva del Asmeninio plano, nes is esmes tai nebuvo toks blogas sprendimas kompanijai, kaip ji pateigia ziniasklaida ir procentaliai „pabego“ nedaug klientu.

  • Regis

    Ne į temą.

    Gerb. Artūrai, mano akimis tema (citata) tikrai verta Jūsų dėmesio:

    Ištrauka iš Lietuvos žinių straipsnio:

    „D.Balčiūnas tą koliziją aiškina labai filosofiškai. Netikėtai prie kabineto durų sutiktą žurnalistę, kuri paklausė, kaip jis moteriai krūtis pjovė, chirurgas apibėrė klausimais: „Kas yra lytis – jūs man galit pasakyt? Jūs jaučiatės vyru ar moterimi?“ Žurnalistei patvirtinus, kad ji – tikrai moteris, daktaras kirto kitą klausimą: „Kodėl?“ – „Tokia gimiau“, – spyrėsi žurnalistė. „O gimėte kuo – kūnu ar siela?“ – „Na, gal nesileiskime į filosofiją, nes operacija buvo atliekama fiziškai“, – atmušė ji. Ir tada išgirdo: „Bet jeigu buvo moteriško kūno ir vyriškos sielos asmeniui…““

    šaltinis: http://www.lzinios.lt/lt/2009-06-01/tyrimas_2/dedes_ir_dedienes_keicia_lyti.html

    D. Balčiūnas – plastikos chirurgas, daktaras. LŽ žurnalistai aiškinasi kaip merginai Lietuvoje galima nupjauti krūtis ir susiduria su tokiais medicininį išsilavinimą turinčio žmogaus pamąstymais apie lytį, sielą (!) ir apie vyrišką ir moterišką sielas (!).

    Bandžiau surast vakarykštės laidos („LŽ tyrimas“ per BTV) įrašą internete, deja neradau. Originale to „daktaro“ pamąstymai geriau skamba..

  • saldainius

    Marketingo direktorius Omnitelyje yra Giedrius Makauskas, baiges Moskovskij Gosudarstvennyj Institut Elektronnoj Tehniki. Kaip suprantu marketingas atsakingas uz tokiu projektu kurima…

  • Linas

    mano nuomone, sveikintina, kad yra dedamos bent jau kazkokios pastangos istaisyti situacija. aisku, galbut siek tiek paveluotai, bet geriau veliau, nei niekada :)

    • bang

      Omnitelis turėjo pasirinkimą ?

      • GIGA

        gerb. bang kaip Jūsų samprotavimus,kad policijos darbuotojas turi įrodinėti pažeidėjo kaltę veikia šios dienos Lietuvos Ryto 4 puslapis.Lyg ir liudininkai yra,situacija analogiška į ginčytiną,gal galite pasamprotauti apie istorijos baigtį?

        • bang

          Popierinės sapudos neskaitau, bet jeigu apie tai http://www.lrytas.lt/?data=20090602&id=akt02_a2090602&sk_id=99&view=2
          tai policija teisme turės įrodyti, kad bogas vairavo neblaivus. Šalys teikia savo įrodymus ir atsikirtimus į priešingos šalies įrodymus. ATP protokolas tik vienas iš įrodymų, berods pačiam tai jau ne kartą aiškinau.
          Iš trečiųjų asmenų (žurnaliztų) lūpų nenustatytsi, kas ta kaip išl tikro buvo. „Vyriškis teigė, kad pareigūnai net nenustatinėjo jo girtumo alkoholio tikrintuvu“ vs „Alkoholio tikrintuvu A.Baigiui nustatytas vidutinis girtumo laipsnis – 2,2 promilės, tačiau patikrinimo akto jis nepasirašė.“
          Beje, kaip juda reikalas su tamstos žadėtomis nutartimis ?

          • GIGA

            dėl nutarčių tai pats labai techniškai nusiplovei,praignoravęs du mano komentarus,siūlančius sukonkretinti dėl ko ginčijamės,nes dar nepasiekiau tokį lygį,kad bėgiot kažkur vien dėl to,kad kažkas netiki.
            O straipsnyje siūlau gilintis į kitką.Suprantu,kad tiek ta pusė,tiek ta gina ir gins savo teisybę.Žmogelis,nors ir vairavo girtas,neprisipažins,o ir mes iš spaudos tikrų faktų nesurinksime.Esmė kita,net jei tau sėdint ant suoliuko prie upės policijos pareigūnas surašys protokolą,kad buvai pagautas girtas už vairo kokie veiksmai seks toliau?Po dešimt dienų EPT Komisija nuspręs,kad tu buvai pagautas girtas (o gal yra abejonių?).Tada jau tu vesies į teismą 5,10,15 ar 68 liudytojus kurie įrodinės,kad tuo metu sėdėjai ant suoliuko.Įrodys?Xa xa xa.Geriausiu atveju kartą iš 200.Pasekime,bang,kartu šį aprašytą atvejį,gal bendrų išvadų prieisim:)Aš suprantu,kad tau mano žodžiai visada skamba kaip abejojimas tavo amato broliais,bet taip yra…

          • bang

            1. Pasižadi, o kai pareikalauju vykdyti pažadus, ptisigalvoji sąlygų. Tiek to, jau sakiau, jog iš pat pradžių spėjau, kad apsimelavai, tai ir nesitikėjau.
            2. Dėl tavo variantų su 5-68 liudytojais jau ne kartą aiškinau – jie pagrįsti tik tavo išgalvotomis situacijomis, nuo kurių patvirtinimo išsisukinėji (žiūr. punktą 1).
            Kaip jau minėjau, kaip teisininkas nematau prasmės ginčytis su batsiuviu teisiniais ir batsiuvystės klausimais (batsiuvio specialybė pasirinkta atsitiktinai – aut. red.). Dar kartą bučiuoju į kaktą ir sėkmės.

          • GIGA

            Atsiversk archyvą pateikti įrodimus ir susitarti dėl ko ginčijamės buvo viename komentare
            Labai daug arogancijos pas žmogų,kuris būdamas 36 metų laiko save didžiu teisininku,nors dirba teisėjosekretore,atsiprašau padėjėju.Gal dirbdamas batsiuviu tokio amžiaus bent jau du pameistrius turėtum.Sėkmės

      • Linas

        Faktas yra, kad Omnitel prastai pristate Asmenini plana, kuris, jei pristatytas kitaip, daugumai galejo pasirodyti gerokai patrauklesnis.

        Antras faktas, kad Omnitel suvoke padare klaida. Nemanau, kad uz sieki taisyti situacija siulant kompensacijas ir t.t. reiketu juos kryziuoti :) tegul stengiasi – visi vartotojai nuo to tik islos :)

  • Veronika

    :) Pasakykike man, visiškai blondinei, kokia man nauda iš visą vasarą nemokamų pokalbių Omni tinkle, jei mano asmeninis planas paskaičiuotas kaip vidurkis iš pernykščių skambučių į visus tinklus vienodu tarifu? Man tai atrodo kaip eilinė patyčia – kalbėkite nemokamai, vistiek viskas įskaičiuota į kainą… :)

  • Šmočiukas

    Nežinau, kas to plano autorius, bet žinau, kad be Zabulio palaiminimo jis nebūtų „praėjęs“. Taip kad kaltas Zabulis. Beje, pastarasis, mano nuomone, yra visiškas antiverslininkas. Nesuprantu, kaip jį dar laiko tame poste, Omniteliui baigiant prarasti viską, ką buvo išsikovojęs tiek pelnytai, tiek ir pasinaudodamas kurį laiką turėtu vos ne monopoliu. Apgailėtinas vadovavimas…

  • albinas

    nezinau kaip ten su omnitel tarifais, bet as esu „biteje“ ir kalbu uz 6,5 cetus i visus tinklus istisa para. zinoma ne visi gauna toki tarifa, nes as bites klijentas esu jau apie 12 metu.
    O Omnitelis turbut norejo kaska mandraus padaryti, o gavosi snipstas.

  • Vytenis

    Mano įmonei pakeitė į „asmeninį“, nors neturėjo teisės, nes buvome sudarę sutartį ne dėl plano, o dėl omnitel paskelbtos „akcijos“. Visa tai išaiškinai iš pradžių vienam vadybininkui, paskui kitam, galiausiai regiono vadui. Ir nusileidau sutikti su nauju planu, nes už vietinį ryšį omnitelis man primoka. Todėl nei į bitę nei tele2 neinu.
    OMNITEL YRA GERIAUSIAS OPERATORIUS.
    Jeigu sugalvos dar kokį naują planą (primokėdamas man dar daugiau) – tikriausiai pasirašysiu

  • Donatas

    Artūrai, visada galite palikti neetiškai besielgiančią bendrovę ir pinigus už paslaugas mokėti kitai bendrovei, kuri, jūsų nuomone, elgiasi etiškiau. tik taip galime priversti juos elgtis etiškai.
    jei būtų galimybė pirkti elekrą ne iš leo-lt, tai, manau, daugelis taip ir darytų ir liktų leo-lt ‘su uodega’ :)
    žinau, kad neperkate maximose, aš taip pat laikausi tokios pozicijos. tad tą patį principą galima taikyti ir su omniteliu, o ne vien tik džiaugtis, kad “Omnitel” tai suprato ir tikėtis, kad tą supratimą lėmė … ir suvokimas, kas yra verslo etika. :)

  • mikis

    Omnitel, kaip visada siulo tai, ko nereikia. Man dave tiek minuciu, kad skambindamas i visus tinklus ju neisnaudoju. Aciu dar ir uz nemokamus pokalbius. Gelesit po vasaros nauja vidurki isvesti. Geriau sumazintu vasarai minimalu prakalbama mokesti, kuri pakele 50%.

  • Pingback: Blogorama #606()

  • Mano giliu supratimu Omnitelis tapo grandiozine mašina ir jam labai sunku suprasti ką vienas laivo galas daro, kai kitas tuo metu skęsta.

  • Teisingiskundai

    Na jei patikslinti autoriaus irasa, tai omnio zadetai birzely antrajai asmeninio plano keitimo bangai terminas suejo geguzes pradzioje, nes apie keitima privaloma pranesti minimum pries 30 d. Del vasaros dovaneles tai samprotauciau taip: 1. Reikia mazinti byrejima. Kad ir neskelbiama kiek, bet ir geguze klientai sutartis nutraukinejo del asmeninio, kaip ir toliau ta daro. Padovanojus „vasara“, daliai vis dar ketinanciu begti pyktis atlegs. 2. Dovana – tinkamas budas is anksto suminkstinti reakcija tu, kam dar bus keiciami planai. Juk gaves asmenini su tokia dovana ir juolab pasinaudojes kelis menesius nesakysi, kad nesutinki. Smart, bet ta reikejo sugalvoti dar vasary : ). 3. Reputacijai buvo padaryta milziniska zala, todel skubet ja damust butu dar kvailiau. Itampa reikia mazint, kad ir kaip dviprasmiskai ta kompensacine dovana neatrodytu. Reikalinga ir pauze, nors verslo planas niekur nedingo ir su pajamom vistiek kazka reiks skubiai daryt, kitaip gres personalo valdymo (vadovu) klausimas.
    Del asmeninio autorystes, tai kad ir kas ji paskaiciavo (turejo skaiciuot, nes kiekvienam), be analizes, pristatymo vadovybei ir pritarimo tokiose imonese veiksmai nepradedami, juolab vienam pasiulius, todel logiska autoryste priskirti bent nuo trecios pakopos zemiau Zabulio ; )

    (naudingi patarimai paGoogl’inus: „teisingiskundai“)

  • nunu

    Nelabai suprantu naudos is to „vasara nemokamai“. Ar tikrai ji leistu man sutaupyti? Visada mobiliuju kalbu tiek kiek man reikia, niekada nevarzau saves. Gavau is omnitelio asmenini pasiulyma su minimaliu 170 lt. mokesciu per menesi. Tikrai nei as, nei mano seimos nariai tiek neprakalbetu. Tai kokia nauda butu is to „nemokamai“? Man reiketu priverstinai kalbeti su tais nedaugliu pazystamu kurie liko omnije? Dabar, pas kita operatoriu uz du paskutinius menesiu gavau 45 ir 50 litu saskaitas. Tai jau sutaupiau ~240 lt. Ir cia be jokiu akciju-atrakciju

  • Rimvydas

    Pritariu Artūro mintims, bet cituotoje pastraipoje atkreipiu dėmesį į tai, kad „Omnitel“ atsižvelgia ir atsižvelgs į kiekvieno „Asmeninio“ plano vartotojo dabartinius poreikius ir pateiks kiekvienam vartotojui jo vartoseną atitinkantį pasiūlymą“. Taip, kad, būkime budrūs, nes labai panašu, kad atsižvelgiant į „vasarinę vartoseną“ gausime kitais metais pataisytus ir „labiau pritaikytus“ asmeninius planus. Kitaip iš kur jau čia tas dosnumas? Omnitelis tikrai prarado pasitikėjimą.

  • dar apie ominteli – http://www.skundai.lt/?id=16073

  • Caballos

    Ka reiskia masiskas klientu begimas? taigi ju nepabego masiskai, o panasus skaicius kaip ir pernai. As laikausi tokios nuomones, kad net nemaza dalis tu klientu kurie isbego tik pries ivedant asmenini plana, patikejo ziniasklaidos ispumpastintais straipsniais + visokiu pr’u komentaruose, taip is lupu i lupas net nesuprate koki plana siulo. Zinoma vieniems asmeninis planas buvo labai netinkantis ir alternatyvos netenkino, kitiems idealus plius dar prisidejo nemokamu minuiu. Tarkim as gavau uz 78lt 1100 minuciu ir pora sms zinuciu + pasiemiau htc diamond uz lituka, man tinka. Kiek studijavau tai kazko geresnio nei vienas operatorius man negalejo pasiulyti, o ir keisto jo nelabai norejosi.