Citata #335 Naujosios kartos politikas M.Adomėnas apie pagarbą, moralę ir karnavalus

Nemanau, kad galima vienu metu deklaruoti pagarbą Bažnyčiai bei krikščioniškajai moralei ir įsileisti į mūsų tautos sostinę vaivorykštinį perversijos ir papiktinimo karnavalą

alfa.lt

(4 balsų, vidurkis: 4.00 iš 5)
Loading...
  • Imbrasas 2?

  • Sutekh

    Grazulio ir imbraso veisles

  • „Tvarkiečiai“ siūlo inicijuoti interpeliaciją sostinės merui

    Partijos „Tvarka ir teisingumas“ prezidiumas siūlo partiečiams Vilniaus savivaldybės taryboje siūlo pradėti interpeliaciją Vilniaus miesto merui V. Navickui.

    Prezidiumo narių manymu, savo pastarųjų dienų sprendimais sostinės vadovas Vilius Navickas kompromituoja vieną iš svarbiausių savivaldos institucijų.

    „Sprendimas seksualinių mažumų atstovams leisti mitinguoti Vilniaus centre, greta buvusių kapinių netelpa į jokius moralės ir sveiko proto rėmus. Tokiu sprendimu parodoma, kad nebėra nieko švento“, – tvirtina „tvarkiečiai“.

    citata iš Kaunodiena.lt

  • Kristina

    Vakar per radiją klausiau trumpą laidą, vedantysis kalbino tolerantiškuosius ir ne visai :) Vienas paskambinęs praeivis patiko. Anot jo, jeigu leisime katalikams, baikeriams ir ultradešiniesiems žygiuoti Gedimino prospektu, o neparankiuosius, t.y. pensininkus, homoseksualus ir, pvz., paksoidus ištremsime į „rezervatą“ prie Sporto rūmų, tuomet kokią demokratiją mes turime? Kurlink tai veda?
    Mano asmenine nuomone, tokie „naujosios kartos politikai“ gyvena tam tikrame rezervate. vidiniame.

    • Spectre

      Moralinės normos ir vertybės taip pat vadinasi pagal šios dienos madą „rezervatas vidinis“?

      • Kristina

        Vidiniu rezervatu vadinu įžeidžią (pabrėžiu – įžeidžią) netoleranciją kitoniškumui. Šiuolaikiniame pasaulyje vadovautis viduramžiškomis vertybėmis nebe tas metas, mano galva. Taip, manyti galima, ką tik norite, vertybės – kiekvieno vidinis reikalas, tačiau nedera pamiršti, kad kiti žmonės gali turėti kitokius įsitikinimus, kitokias vertybes, kitokią pasaulėjautą ir kitaip elgtis. Bet čia jau reikėtų pradėti kitokią diskusiją – apie laisvę plačiąja prasme ir „visažiniškumą“ beigi teisuoliškumą. Deja, šios homoseksualų istorijos kontekste vienoje pusėje matau teisuoliškumą, visažiniškumą, pretenziją į VIENINTELĘ tiesą, o kitoje – leidimą pasisakyti.

  • mdxacuk

    Kaip žinom, buvo tokių, kurie ilgus metus nuosekliai liumpenizavo visuomenę, tai nieko nuostabaus, kad kažkam tenka į tą visuomenę orientuotis.

  • Ogis@Co

    Tikras naujasis liumpenburžua.

  • Gytis

    aš tai nemanau, kad jis čia labai jau ‘leptelėjo’. juk visiškai teisingas teiginys, dauguma krikščionių turbūt pripažintų, kad tas paradas prieštarauja jų pasaulėžiūrai. ir kaip žmogus išrinktas iš dalies dėl religinių pažiūrų jis tiesiog atstovauja tą nuomonę.

    man tai čia šiaip kėblus klausimas, jei, kaip Lietuvos atveju, konstitucijoje mes neturime jokių sąsajų su bažnyčia, tai kaip tokiu atveju elgtis? sakykime turėtume labai daug krikščionių valstybėje, 99% ar daugiau, tai ar gali jie remdamiesi vertybėm, kurių nėra konstitucijoje primesti, tarkim, draudimą tokių paradų visiem laikam. ar visgi labai siaurai žiūrima į tą „daugumos valdžią“ ir jei tik virš pusės žmonių nutarė ką nors, tai jau ir tiesa?

    turbūt čia šiaip tik, nerišlios mintys apie demokratijos nepakankamumą. gerai tiek, kad bent jau šiuo konkrečiu atveju lyg ir turim savų ir tarptautinių teisinių dokumentų, kuriais galim argumentuot. bet jei kas sugalvotų surengt raudonosios armijos veteranų paradą lietuvoj, tai turbūt neleistų ane?

    jei ką, tai aš labai prieštarauju šiuo klausimu Adomėnui, bet nematau kodėl jo pareiškimas iš esmės būtų blogas.

  • austras

    Pagaliau! O jau galvojau, kad tėvynė Lietuva mane ir vėl nuvils, bet ne, vis dar yra žmonių, kurie budriai saugo nekaltybės kupiną tyros moralės veidą.. Kad tik, neduok Dieve, jo nesuterštų perversija ir papiktinimas.

    Bet štai, išdavikas Navickas (tas, pats, kuris respektabiliems konservatorių tikintiesiems pasiūlė perskaityt krikščioniškos minties įkvėptą užrašą ant savo pilvo, o susitikime su Audriu Juozu pasisakė už privalomą Jėzaus Kristaus kančios eksponavimą Marijos žemės mokyklose) galutinai atskleidė savo degradavusį veidą: leido perversijai bei papiktinimui marširuoti prie Sporto rūmų (vieta sakrali ir šventesnė net už Katedros aikštę, jau nekalbant apie lietuvišką Santjago de Kompostelą – Seimo rūmų prieigas).

    Jei pažiūrėtumėm giliau – į pačią netikėlio Navicko širdį (čia priminsime, kad žiūrėdami į netikėlių širdis dominikonų ordino atstovai sėkmingai kaupė praktiką jau nuo XIII amžiaus), ar neiškyla čia fundamentalus Navicko sielos klausimas? Taip taip, gerbiamieji, baisu tai ištarti, bet klausimas ypatingai svarbus: ar nepardavė Vilniaus meras savo sielos šėtonui? O galbūt, pardavęs savo sielą jis, šėtono vedamas, nusprendė įsitraukti į dorovingiausios iš visų Dievo įkvėptų organizacijų, konservatorių partijos gretas? Ar tik ne tam, kad griautų tikinčiųjų pasitikėjimą savo ganytojais?

    Iš tiesų, iš tiesų, sakau Jums, broliai ir seserys, Viešpaties keliai nežinomi ir vieną dieną šventojo archangelo Mykolo padedamas skaistusis Dievo brolijos tarnas, dominikonas širdyje, jėzuitas sieloje, Viešpaties karys (te padeda jam Šventasis Dominykas, amžinojo poilsio atgulęs Bolonijoje) Mantas Adomėnas pažvelgęs į netikėlio Navicko širdį surado ją per lengvą.

    Viešpaties motina bažnyčia perversijos ir papiktinimo karnavalo akivaizdoje pažino tikruosius savo sūnus ir dukteris. Dorovingiausią iš visų dorovingųjų, Viešpaties įkvėptą konservatorių partiją ir tikrojo tikėjimo brolių palaimintojo Rolando ordiną, kurio herbe aukso raidėmis užrašyta „Tvarka ir Teisingumas“.

    Pasimelskime, broliai ir seserys, kad Viešpats, galybių Dievas primtų šią auką ir atleistų netikėlio Navicko kaltes, nes tik jis vienas gali atleisti…

    • dzyvai

      austrai, nepiktžodžiauk, t.y. neminėk Dievo vardo be reikalo.

      Jei gali toleruoti gėjus, toleruok ir tikinčiųjų jausmus nesišaipydamas iš jų Dievo.

      Viena iš priežasčių, kodėl nesusišneka lietuviai – tai ne išorinės, o vidinės pagarbos trūkumas. Taigi, daugiau pagarbos. Nuo pagarbos prasideda vienas kito supratimas.

      • austras

        Gerbiami dzyvai, aš ramus: nueisiu išpažinties, išpažinsiu savo nuodėmes, labai jų gailėsiuos, sukalbėsiu 10 „Sveika, Marija“, 5 – „Tėve, mūsų“ ir jau būsų atpirktas.

        • mari

          Man atrodo tu akmenį greičiau į kalną stumsi :)

  • simsim

    A-ha, jo. Homofilu būti dabar madinga. Nes nemadiga būti homofobu. Man asmeniškai jie DZIN, kaip ir kiti egzotinio sekso atstovai. Nuo homių kiti egzotai skiriasi tik tuo, kad intymius reikalus susitvarko intymiai ir poreikio afišuotis pagrindėnėje miesto gatvėje neturi. Na, exhibicionistai išimtis, bet jųjų smegenų bug’o žmogaus teisių gynėjų kažkodėl nedomina. Jei homiai pokalbį dėl darbo pradeda sakiniu „Aš gėjus“, lai nesistebi, kad jų į tą darbą nepriima. Nes lygiai taip pat nepriimtų ir manęs, jei pradėčiau nuo savo santykių su vibratoriumi.O jei gėjus nesupranta, kodėl katalikas prie Katedros nenori matyti pimpalo, kodėl katalikas tą pimpalą prie Katedros turėtų toleruoti? Nes vieni gyvuliai yra lygesni už kitus?

    • Kristina

      Vienu metu JAV vaikštinėjo toks juokelis, deja, labai jau artimas realybei: jeigu nori gauti darbą, turi būti juodas, būti gėjus ir, pageidautina, sirgti AIDS.

      Be abejo, visokie kraštutinumai blogai, bet mano asmenine nuomone, didesni kraštutinumai yra stumti tam tikras grupeles prie Sporto rūmų arba visai joms drausti pasiviešinti, negu leisti joms pasiafišuoti. Juk Fizikų dienos neuždraustos, o juk jie (o dieve), kaip mes visi žinom, vakarais vaikšto pas filologes :)

      Mes esam Marijos žemė tik mažos grupelės galvose, o ne iš tiesų – tokios santvarkos kaip „Marijos žemė“ dar nesu specializuotoje literatūroje sutikusi. Man labai norisi tikėti, kad mes vis tik nors kai kuriose srityse esam civilizuota visuomenė, kuri nekrinta į aparpuolį pamačiusi kitonišką aprangą, paskaičiusi kitonišką nomonę arba sužinojusi, kad kažkas miega kitoniškai, negu babutė mokino.

    • Vasia

      sim, bet as ne viena nuoga papa maciau baznycioje paveiksluose. Tai kuris zmogaus organas yra nesvankus ir kodel ?

      • simsim

        Vasia, nes pirma – kontekstas ne tas ir kontekstiškai tą reikalą reikėtų vadinti ne papu o krūtimi. Antra, nepamenu kad vaginas banžnyčioje bučiau mačiusi.

  • GIGA

    Nesupratau dėl ko pasipiktinimas?Labai teisngai žmous pasakė.Gana čia dangstytis ES doktrinomis

  • Lenkijoj paradai vyksta, nors ji, mano galva, labiau krikščioniška.
    Iš esmės, tai visi šie žmonės (Adomėnas ir t.t), manau užsiima populizmu, o remiasi katalikybe. FB grupėje prieš šį paradą yra apie 7000, už apie 300 , o kuriems vienodai šviečia – 40. Argumentų nėra, išskyrus tą vienintelį susijusį su religija, todėl ar negalime to vadinti pataikavimu publikai?

  • max

    manau, kad grynai strateginiais sumetimais reikėtų leisti tą paradą tiesiog Gedo prospekte ir baigtūsi visos tos šnekos. Na praeis ten 5 ar 10 tų netradicinių ir kas ? Tikras krikščionis taps mažiau krikščionis? Adomėnas mažiau Adomėnu? Kas per briedas. Kaip ir cirkas su tomis pavardėmis originalo kalba pase. Na parašytų pasuose pirmoje eilutėje pavardę lietuviškai , o apačioje tokio pat dydžio originalo kalba , kad ir arabiškai. Ir ką, nuo to lietuvybė nukentėtų? Na kažkaip mums lietuviams visada labai trųko racionalaus pragmatiško mastymo. Gal sakau kažkas su genais , kad per laiką kokia chromosoma pasimetė?

  • vilnietis

    ne i tema. taciau rasau aktualesniu klausimu siuo metu. tai daug ka sokiraves grybauskaites valantino palaiminimas ir velesne info apie neva prokuraturos apgauta prezidente. daug grybauskaites gerbeju (tokiu iki siol save laikiau ir as) yra nutile. labai patiko dapkaus vakarykste laida dienos tema apie menulyje rasta vandeni tos dienos ivykiu kontekste del prokuraturso perduoto tyrimo… pasirode kaip protestas pries kazkokia cenzura arba velniai zino kas… ka mano ponas racas, kuris, speju yra suglumes kaip ir daug kas, apie situos visus mazu maziausiai keistus ivykius, kurie gali visuomene isjudinti daugiau nei sumzintos pensijos.

  • Teisingai, negalima.
    Todėl siūlyčiau atsisakyti Bažnyčios.

  • O dėl gėjų parado – siūlyčiau jį leisti rengti tada, kai įvyks heteroseksualų paradas, dedikuotas heteroseksualumui. Kad niekas nebūtų įžeistas ir visi gautų progą smagiai pažygiuoti.

    • Hmz

      Heteroseksualų paradas vyko 2007 metais: http://www.lrt.lt/news.php?strid=5044&id=3647195
      Berods niekas nesipiktino.

    • d

      heteroseksualų paradas vyksta su kiekvienu olialia mergaičių kalendorium, su kiekvienu 69 koncertu ir su kiekvienom žalgirio rungtynėm.

      argumentas, kad heteroseksualai neafišuoja savo seksualinės pakraipos yra niekinis.

  • Asketas

    Siūlau praplėsti tolerancijos ribas plačiau nei ES ar JAV.
    Organizuokime paradus ne tik tų kurie „myli“ tą pačią lytį, bet ir tų kurie „myli“ gyvulius, lavonus, vaikus ir t.t.. Jei jau toleruoti iškrypėlius, tai visus, ko čia smulkintis.

    • VYTS

      Kovotojai prieš iškrypimus labai nenuoseklūs – juk leidimo reikia tik eitynėms su daugiau 9 dalyviais. O ką, po vieną ar mažomis grupelėmis „iškrypėliai“ bus mažiau pavojingi? Kodėl jiems neuždrausti iš vis rodytis viešumoje šviesiu paros metu? Be to, kur iškrypimo riba? Pvz fiureris, apdalinęs „iškrypėlius“ spalvotais trikampiais, manė, kad negalima leisti ir santykių tarp arijų ir ne arijų. Jei netroleruoti, tai visų, ko čia smulkintis?

      • Asketas

        Tad ir siūlau, vietoje teisinio persekiojimo kai kuriems, leiskime viešumon visus, juk mes „tolerantiški“.

  • Regis

    „Todėl, tris valandas su trimis prokurorais svėrusi visus „už“ ir „prieš“, Prezidentė ir nusprendė. Pirma, kovai už valstybę vykstant klampioje korupcijos pelkėje, pasiremti į vienintelį kietesnį kupstą – Generalinio prokuroro samanėlę. Antra, liumpenui, „kedofilams“ numesti kaulą: pedofilijos byla keliauja į teismą. Kadangi liumpenas yra kvailas, tai jis nepastebės, kad keliauja ne byla, o tik ta jos dalis, kuri ten būtų nukeliavusi prieš gerus metus, jei į tą reikalą nebūtų įsipainioję iš pradžių Kauno apygardos, o po to ir visi kiti Prezidentės draugai – prokurorai.“ R.Janutienė

    http://www.alfa.lt/straipsnis/10312389/?Vaiko.aukojimas=2010-01-30_08-38

  • A.G.

    Nieko naujo mes neatrasime.
    Jau Čerčilis labai blogai apie demokratiją pakalbėjo.
    Bet prieš jį, viena garsenybė, demokratiją įvardijo dar prasčiau, kad tai išskirtinių aristokratijos niekšų valdymo forma.
    Jei kas taip būtų man pasakęs iki 1990 m., būtų gavęs į snukį tiesiu taikymu, dar nespėjęs užbaigti minties.
    O dabar apie ją kalbama dar prasčiau(kad tai visa naikinanti, viską iš eilės naikinanti kažkokia tai sterva) ir tylime jau…

    • Visa Churchillio citata iš kalbos pasakytos Bendruomenių rūmų posėdyje 1947 m. lapkričio 11 d. „Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time.“ Išverčiu: „Demokratija yra pati blogiausia valdymo forma, išskyrus visas tas kitas formas, kurios buvo nuolat bandytos anksčiau“. Taip kad, gerbiamas klasikų cituotojau, nemalkit vienos substancijos :)

      • WU

        Smagumas ir yra tame, kad visi demokratijos keiksnotojai, negali pasiūlyt jai alternatyvos :)

        • ledynmečio voverė

          Smagumas tame, kad demokratija prigyja tik liurbiškuose kraštuose. Ten kur vyrai turi kiaušus, demokratiją gali diegti ugnimi, kalaviju ar kalašnikovu, nelimpa ji ten nors tu ką. Ir dar – tie vyrai su savo moterimis, vaikais ir šunimis neskubėdami po truputuką įvedinėja savo tvarką tarp liurbių, liurbiškose demokratiškose šalyse. Atia, demokratija. Arba kaip rašo antkapiuose – AtA.

          • Ledynmečio vovere, bet kažkodėl ta demokratija visus kietus ne demokratus daro per šiknytę :)

      • A.G.

        O kas tai nežino. Juk tai ir patys, ir kiti citavome milijonus kartų.
        Ir nepasant to, juokauti reikia manau tol, kol šis reiškinys nebus siaubingas.
        Čia juk nerašau kumečių ainiams, kurie tai pažodžiui suprastų.
        O matomai tokiems kaip Jums, kurie esate patenkinti, kaip livarai, visu tuo.
        Taip, kad tiek, kiek kumečių ainiai yra šiuo atveju, beviltiški, tiek ir Jūs, – vienoje valtyje sėdite, nepaisant, kad vieni ir pirmos klasės niekuomet nebaigs, o kiti visas jas, kiek tik yra, pabaigę.
        Esmė čia kita, visiškai.
        Esmė – negerai yra, puslaukinėse gentyse, ir su demokratija.
        Bet jau čia kai kalbama apie, taip sakykime, aukštąjį pilotažą – ne pažodžiui, suprantant.
        Vienu žodžiu, joke čia viskas, pokalbis nėra vertas ir skatiko.

        • Ak, aiman, ir aš pats esu kumečių ainis, mamos linija – antra karta nuo žagrės, tėčio linija – trečia, tačiau su demokratija yra daug didesnių problemų, nei Tamsta jas išskaičiuojate, blogiausia, kad mūsuose demokratija suvokiama tik kaip daugumos valdžia, užmirštant, kad demokratija išgyveno ir susitvarkė su, anot ledynmečio voverės, kiaušais ir kalašnikovais pasižymiančiomis visuomenėmis, ne tik pagarbos daugumos valiai, bet ir tokiai pačios pagarbos konstituciškai įtvirtintoms individo ir mažumų teisėms pagrindu. Žinoma, jeigu ne tai, joks Allied aljansas nebūtų įveikęs nacių, joks tas pats Allied aljansas nebūtų laimėjęs Šaltojo karo.
          Ledynmečio voverei – pavyzdėlių paprašyčiau. Ne demagogiško skiedalo, ne apokaliptinių įžvalgų, o konkrečių pavyzdžių. Kur normali, brandi, suvokta demokratija prakiša kiaušams su kalašnikovais. Nes pastarieji be normalios checks and balances sistemos liks amžiams vien tik savo klaidų neįžiūrinčiais ir nesugebančiais jų ištaisyti natūralios kritikos ir evoliucijos būdų kiaušais ir kalašnikovais. Ko jiems ir linkiu :)

          • A.G.

            Aidai,
            kai pasidomėsite šeimos „medžiu“, – gal sužinosite, kad nesate kumečio ainis.
            Visas nuomones gerbiu, jei jos, žinoma, nėra nusikaltimus skatinančios, – jau ne tas amžius. Nes, nuoširdžiai sakau, kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad nieko aš šiame gyvenime nežinau. Kaip tas kolega sakė, – gal tik daugybos lentelę.
            Dar žinau, kad kapitalo visuomenėje pagimdyti ir esantys jos šventi dalykai – pinigai, ju kraujotaka, neatsakinga gamyba ir vartojimas, karinės okupacijos ir t.t. ir pan. – yra didesnis nusikalttimas prieš žmogų nei visi kiti kartu sudėjus. Anuos, kaip ne kaip, žmogus sugebėjo išgyventi, – o šituos… jei Dievas jam duos dvasios nors truputuką…

          • ledynmečio voverė

            Riešuto dydžio voverės protas nepajėgė iškoduoti „checks and balances“, užstrigo ir persikrovė. Prašome nevartoti barbarų kalbos žodžių.
            Demokratijos metastazės grasina teismu apkalbančiajam negrą, todėl pakalbėkim apie šunis:
            Yra kambariniai šunys, yra koviniai šunys. Kambariniai šunys išrado demokratiją ir eksportavo, bet grįžo pamuštais paakiais: koviniai šunys turi savo taisykles, dievina gaujos vadą – tironą ir genetiškai yra artimesni vilkams, kai kambariniai šunys – katėms. Vilkai nešniaukščia valerijono, katės negraužia kaulų. Dideli skirtumai, skirtingi interesai. Ramesniems – beišsigimstanti demokratija, agresyvesniems – valdovas.
            Čerčilio citata tinka Anglijai, netinka Somaliui.

          • Žvelgaitis

            Vovere, šmaikščiai. Turėjau malonumo perskaityti kelis kartus. Ačiū.

      • varijotas

        Cercilis dar pasake ir kitka „The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter“. Demokratrija baigiasi iskart po to, kai imetam balsavimo biuleteni i urna :)

  • ledynmečio voverė

    Viskas bus gerai, nes Vilius meras Navickas pažadėjo jog sodomistai marširuos už aukštos spygliuotos tvoros, dar bus policija ir jos šunys.
    Sieros ir ugnies iš dangaus turėtume išvengti.

  • Iki ko nusigyvenom: gėjų paradams žalia šviesa, o visuomenės laisvalaikio iniciatyvoms – policininkų draudimai :(

    http://www.facebook.com/posted.php?id=163078197286&share_id=456945870112&comments=1#s456945870112

  • giedrius

    džiaugiuosi, kad Mantas Adomėnas nebijo išsakyti viešai savo pozicijos.

  • Rytis I

    Kryželių kabinimo ar gėjų toleravimo problemos – tai žąslai tautai, idant nenukryptų nuo „generalinės linijos“.

  • Taip ir norisi paklausti M.Adomėno – Tai bažnyčioje gėjų nėra?
    Gerai, jau nutylėsim kunigus, bet kad gėjai neina (nepropaguoja) į bažnyčia tai tikrai neįtikinama.

  • as

    Nėra taip kaip dauguma galvoja, kad homoseksualiais tampama „Iš neturėjimo ką veikti ar iš mados“. Tikrai patys nepasirenka būti homoseksualiais ir toli gražu ne „iš noro“ ar „mados“. Lyg šiolei išaiškinta tik tiek: auklėjimo klaidos ar genai. Yra kaip yra. Kažkodėl patys negalime pripažinti, kad tai mūsų vaikai ir dukros, paleisti mūsų pačių į šį pasaulį. Būtume supratingi, suprastume patys ką aplink gyvenantys nuo mūsų slepia, suprastume patys save.
    Žmonės tiesiog neapsišvietę ir neišsiaiskinę kaip tampama homoseksualais. Geriausia viska neigti, nubraukti, pažeminti ir išmesti. Negalime suprasti vienas kito, mums per sunku, matyt. Tokie mes ir esame. O, gaila.

  • Nezinojau,kad moralines vertybes-vidinis kiekvieno reikalas,visad buvau isitikinusi,kad moralines vertybes yra bendrazmogiskos.O,kai del vieninteles jusu tiesos,tai atsakyciau M Heidegerio zodziais,kad „visos teorijos pretenduojancios i tiesa ir objektyvuma yra melas ir iliuzija,isskyrus viena-ta,kuri mela ir iliuzija tiki esant absoliucia tiesa“O kalbant apie laisve „placiaja prasme“,tai ji atveria paties objekto tiesa,todel,kai jus kalbat apie tiesa,noriu jusu paklausti:kokia sios,kaip sakot“tam tikros grupeles,besiverziancios afisuotis“ tiesos esme?